استاندار لرستان:

روحیه خدمت‌گزاری نیروی انتظامی، اقتدار مثال‌زدنی به ارمغان آورده است

استاندار لرستان گفت: روحیه خدمت‌گزاری نیروی انتظامی، اقتدار مثال‌زدنی به ارمغان آورده است.

ابوطالب شفقت امروز سیزدهم مهرماه با صدور پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: نیروهای ولایت‌مدار، مردم‌دار و جان بر کف فراجا به تعبیر رهبر معظم انقلاب مجاهدان فی‌سبیل‌الله هستند که همواره با مجاهدت و از خودگذشتگی خویش نظم و امنیت کشور را در کشور به ارمغان می‌آورند.

غیور مردان و دلیر زنان نیروی انتظامی نشان داده‌اند با تأسی از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا، به شایستگی همواره در کنار مردم و در خدمت آحاد جامعه در نقاط مختلف کشور بوده و هستند.

در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی به وضوح شجاعت، ایثار، مردم‌داری و وطن پرستی سبزپوشان پر افتخار نیروی انتظامی جاری و ساری بوده و همین خصلت‌ها موجب پیوند و محبتی عمیق بین مردم و عزیزان فراجا شده است.

ماموریت‌های نیروی انتظامی گرچه بسیار گسترده و متنوع است، اما روحیه خدمت‌گذاری پرسنل شریف این نیرو چنان نظم، آسایش، اقتدار و امنیتی مثال‌زدنی به ارمغان آورده که جز با داشتن روحیه ایثار، مجاهدت و از خودگذشتگی این عزیزان حاصل نمی‌شود.

هفته فراجا فرصتی مغتنم برای قدردانی از جان‌فشانی و مجاهدت‌های خالصانه پرسنل شریف فراجا است که خاضعانه و با خلوص‌نیت در صیانت از عزت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی به ایفای رسالت می‌پردازند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز و جانبازان از خویش گذشته نیروی انتظامی، هفته فراجا را به همه پرسنل شریف این نیرو در سراسر ایران اسلامی و به ویژه لرستان تبریک گفته و از خدمات همیشگی و مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های ‌بی‌وقفه آنان تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امیدوارم این مجاهدان فی سبیل‌الله در سایه‌سار منویات مقام معظم رهبری در تداوم خدمت به مردم و صیانت از عزت و اقتدار کشور همواره موید و منصور باشند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071310274
  • خبرنگار : 50175