امام جمعه قزوین:

سیلی ایران به صهیونیست‌ها، ذلتشان را به عالم نشان داد

امام جمعه قزوین گفت: یکی از نتایج عملیات وعده صادق ۲، شکست هیبت دروغین صهیون خون‌آشام بود، صهیونیست‌ها این‌طور وانمود می‌کردند که ما در همه جا پیروزیم، اما سیلی ما آن‌ها را زمینگیر کرد و خواری و ذلتشان را به عالم نشان داد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که ۱۳ مهر در مسجدالنبی(ص) برگزار ‌شد، اظهار کرد: پرچمدار مقاومت، سیدحسن نصرالله، جایزه یک عمر بندگی و تقوا را از خدا گرفت، خدا این جایزه را در قالب شهادت به او و یارانش عنایت کرد، اما مکتب مقاومت سرمایه‌دار شد و قوت پیدا کرد.

وی ادامه داد: شهادت به معنای سرمایه‌گذاری است، هر چقدر این سرمایه‌ها بیشتر باشند مقاومت قدرتمندتر و مستحکم‌تر می‌شود و عزت و شوکتش در دنیا افزایش پیدا می‌کند، این حقیقتی است که ذهن کور و شیطانی دشمنان ما هیچ‌گاه نفهمیده است، اگر می‌فهمیدند در مقابل خدا نمی‌ایستادند و خط شیطان را پی نمی‌گرفتند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: شهید سید حسن نصرالله به شهادت رسید، اما مکتب استقامت و مقاومت محکم‌تر از گذشته شد، این مسئله صهیونیست‌ها را به استیصال کشانده و نابودی آن‌ها را سرعت بخشیده است.

وی بیان کرد: عملیات بزرگ وعده صادق ۲ که به دستان توانمند نیروهای مسلح ما انجام شد، چند نتیجه مهم داشت، یکی از نتایج این عملیات شادی کودکان یتیم و آواره و زنان بی‌پناه لبنان و غزه بود، نتیجه دیگر آن شکست هیبت دروغین صهیون خون‌آشام بود، صهیونیست‌ها این‌طور وانمود می‌کردند که ما در همه جا پیروزیم، اما سیلی ما آن‌ها را زمینگیر کرد و خواری و ذلتشان را به عالم نشان داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: نتیجه دیگر این عملیات وحدت، انسجام و همدلی بین مسلمانان جهان بود، همه مسلمانان به ایران اسلامی احترام گذاشته و خداقوت گفتند و خوشحال شدند که ایران مقتدر به داد محرومین و مظلومین غزه و لبنان رسیده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نتایج عملیات وعده صادق ۲، تقویت جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران در مقابل کفر و استکبار جهانی بود، جبهه مقاومت با مرکزیت ایران اسلامی قوی شد و ایران صهیونیست‌ها را بر سر جای خودشان نشاند.

عابدینی افزود:صهیونیست‌ها با دست قدرتمند جمهوری اسلامی طعم تلخ شکست را چشیدند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: یکی دیگر از نتایج این عملیات پیوستن فرقه‌ها و مذاهب گوناگون به اسلام است، چرا که آن‌ها می‌بینند اسلام جبهه حمایت از حق است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403071310251
  • خبرنگار : 50552