نماز جمعه نصر

محمودی: رژیم صهیونسیتی روزهای سختی را در پیش خواهد داشت

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:نماز پرشکوه جمعه امروز به نظرم یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های اقتدار امت اسلام، تشیع و انقلاب اسلامی در عالم بود و امروز در همه تاریخ ثبت خواهد شد. از امروز به بعد به نظر بنده اسرائیل و حامیانش روزهای بسیار سختی را خواهند داشت.

سید مرتضی محمودی ، سخنگوی فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقامه نماز جمعه امروز تهران توسط رهبر انقلاب و بیانات ایشان اظهارکرد:این اقدام مقام معظم رهبری در نماز جمعه و برگزاری نماز جمعه با امامت معظم الله در واقع یک پیام مهم و راهبردی برای مردم داخل کشور جمهوری اسلامی ایران، مردم منطقه و نیروهای مقاومت داشت.

وی ادامه داد: ایشان بلافاصله بعد از وعده صادق دو و حملات سنگین موشکی جمهوری اسلامی ایران در انتقام از خون شهید هنیه و سید حسن نصرالله و فرماندهان مقاومت و همچنین بعد از اینکه صفحات سران رژیم صهیونیستی در فضای مجازی از جمله توییتر و سایر شبکه‌ها اقدام به تهدید جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ و حتی تهدید شخص رهبر معظم انقلاب کرده بودند، با حضورشان پوچ بودن و بی اساس بودن این ادعاها و در واقع لاف در غربت زدن سران اشغالگر اشغالگر و غربی های خائن را بیش از پیش اثبات کردند و نشان دادند فاصله بین ولی امر مسلمین و رهبری مقتدر جمهوری اسلامی ایران با سایر حکام کشورهای جهان و سران کشور جهان فاصله ای نیست که با کوچکترین تهدید و کوچک‌ترین پیش‌بینی تهدید از بین رود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: بعد از شهادت شهید سلیمانی وضعیت پمپئو و ترامپ را شاهد بودید. همین الان وقتی یک آژیر به صدا در میاد در مناطق اشغالی میبینید که کابینه رژیم صهیونیستی بلافاصله سوراخ موش پیدا می‌کنند و در آن می‌خزند تا از حادثه احتمالی در امان باشند. اما رهبر معظم انقلاب فرزند فاطمه و نائب بر حق امام زمان(عج) بلافاصله بعد از انتقام سهمگین وعده صادق ۲ و در اوج تهدیدات به میدان آمدند.

محمودی تاکید کرد: امروز حضرت آقا نماز عصر را هم خودشان اقامه کردند. یعنی در حالات عادی اغلب امام جمعه موقت بعد از حضرت آقا نماز را اقامه می‌کردند. اما این بار حضرت آقا نه تنها نماز جمعه را، بلکه نماز عصر را هم خودشان اقامه کردند که حتی برای ثانیه‌ای چنین برداشتی در هیچ جای عالم نشود و هیچ کسی نتواند این برداشت را کند که معظم له صحنه را حتی به اندازه یک نماز چهار رکعتی خالی کردند.

وی تصریح کرد: در واقع رهبر انقلاب امروز با حضورشان نه تنها خواستند پاسخ کوبنده‌ای به ادعاها و تهدیدهای سران رژیم صهیونیستی بدهند، بلکه یک پیام دیگر هم داشت و آن هم یک خطبه کامل به زبان عربی و ارسال پیام مستقیم به همه بچه‌های جبهه مقاومت در منطقه و حزب الله و خواستند یک امیدبخشی جدی را برای این جبهه داشته باشند.

محمودی تاکید کرد : مطمئن باشید از امروز و بعد از سخنان حضرت آقا یک اتفاق مهمی در عرصه مقاومت رقم خواهد خورد و تمام آن ناامیدی و احساس ضعفی که بعضی از لایه‌های جبهه مقاومت را فرا گرفته بود بعد از شهادت فرماندهانش، تبدیل به یک جوشش انقلابی و یک عزم مقتدرانه و در واقع در جبهه مقاومت یک انگیزه جدیدی ایجاد خواهد شد که نتیجه آن قطعاً پیوستگی بیشتر کشورهای امت اسلامی و گروه های مقاومت را در پیش خواهد داشت.

نماینده مردم تهران در پایان یادآور شد: این نماز پرشکوه به نظرم یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های اقتدار امت اسلام تشیع و انقلاب اسلامی در عالم بود و امروز در همه تاریخ ثبت خواهد شد. از امروز به بعد به نظر بنده اسرائیل و حامیانش روزهای بسیار سختی را خواهند داشت .نگاه نکنید به استفاده از بمب و موشک و کشتن زنان و کودکان، این‌ها پیروزی نیست .این‌ها اساسا دست برتر در جنگ نیست، مهم این است که امروز ساختار روحی روانی فکری و محاسباتی دشمن به هم خواهد ریخت و آثار این به هم ریختگی ساختار محاسباتی دشمن هم در عملکرد خودش و هم در پیروزی های جبهه مقاومت نشان داده خواهد شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071310230
  • خبرنگار : 71938