مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور اعلام کرد

اختصاص ۳ همت تسهیلات حمایتی بانک توسعه تعاون برای بخش صنعت و کشاورزی مازندران

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور، از اختصاص ۵۰ همت از سوی این بانک در سراسر کشور برای حمایت از طرح‌های جدید و توسعه‌ای بخش‌های صنعت، کشاورزی، مسکن وخدمات خبر داد و گفت: بیش از ۳ همت ازاین تسهیلات سهم استان مازندران بوده که از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شد.

محمد شیخ حسینی امروز درحاشیه بازدید از مجتمع تولید گل و گیاه رویش شهرستان آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: دراین مدت متقاضیان زیادی با ارائه طرح‌های توجیهی متوسط و کوچک در بخش‌های تعاون و در بخش‌های دیگرازمحل پیش‌بینی توزیع تسهیلات صندوق توسعه ملی، تسهیلات نهادهای حمایتی و تبصره‌ای بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد، بانک توسعه تعاون در تامین مالی بخش واقعی اقتصاد با محوریت شرکت‌های تعاونی، تعاون‌گران، شرکت‌های خرد، متوسط و خوداشتغالی در نهادهای حمایتی بوده است و حمایت از تعاونگران، تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها و بنگاه‌های کوچک و متوسط است که با هدایت درست نقدینگی، باعث رونق تولید و تقویت بخش تعاون شده و فعالیت آن در راستای کمک به رشد اقتصادی و مهار تورم بوده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور با اشاره به اینکه مجتمع گل وگیاه رویش قلی زاده درشهرستان آمل و نیز پایانه صادراتی محصولات کشاورزی روماک درشهرستان جویبار از حمایت‌های تسهیلاتی این بانک و دیگر منابع بانکی در مراحل مختلف ساخت تا تولید بهره‌مند شده است، اضافه کرد: برای طرح توسعه‌ای مجتمع گل زینتی رویش آمل نیز تسهیلات درخواستی و مورد نیاز توسط بانک توسعه تعاون تصویب شده و پرداخت خواهد شد.

شیخ حسینی همچنین به حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تسهیلات مشاغل خانگی که ۱۰۰ درصد تکالیف بانک توسعه تعاون بوده اجراشده است، اشاره و اضافه کرد: همچنین بیش از ۹۰ درصد تسهیلات به مشمولان نهادهای حمایتی پرداخت‌شده است.

وی یادآورشد، حدود ۵ همت در حوزه نهادهای حمایتی ازجمله کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و بنیادشهید و امور ایثارگران درقالب طرح‌های ایجاد اشتغال وحمایتی امسال تسهیلات پرداخت شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071310179
  • خبرنگار : 50616