فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

بیش از ۵۰ برنامه در شرق استان تهران همزمان با هفته ناجا برگزار می شود

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در این هفته بیش از ۵۰ برنامه در شرق استان تهران و با توجه شعار هر روز این برنامه ها اجرا می‌شود.

«سردار دلاور القاصی مهر» فرمانده انتظامی شرق استان تهران در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه ۱۳ مهرماه ورامین گفت: شهادت عالم بصیر شهید سید حسن نصر الله با توجه به ایستادگی و مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی نشان دهنده این است که مردان بزرگ سرنوشت خود را با شهادت رقم خواهند زد.

سردار القاصی مهر با تبریک هفته فراجا اظهار کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی خود امنیت مردم را رقم زده است و با تمام ماموریت‌ها ناامنی‌هایی که توسط افراد نادان و دشمنان قسم خورده خود مبارزه کرده است.

وی تلاش دشمنان را برای ضربه زدن به کشور یادآورد شد و افزود: ما در هر حالت بایستی هوشیاری خود را حفظ کنیم و با شهادت رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت نصر حقیقی رخ خواهد و از این بابت با استحکام روحیه خود آنها را یاری خواهیم کرد و ما در طول تاریخ جمهوری اسلامی هرگاه اندکی از ارزشها و دستورات رهبری معظم فاصله گرفتیم و نگاه به خارج داشتیم سیلی محکم خوردیم و برعکس آن هرگاه به مقاومت و ارزشها پایبند بودیم و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دادیم، پیروز شده‌ایم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تقدیر از خدمات سپاه در حمله صادق ۲ گفت: رژیم صیهونیستی با حمله وعده صادق ۲ فهمید ایران اسلامی با سایر کشورها تفاوت دارد و ترس و نگرانی رژیم صهیونیستی فرهنگ خود اتکایی را از تجربه و عزم جوانان ما را نشان داد و اگر تسلیم بشویم قطعا هزینه آن بیشتر از مقاومت و ایستادگی خواهد بود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی نشان داده است تا پای جان برای حفظ ارزشها و امنیت مردم ایستاده است و مردم بدانند که فرزندان خودشان در مجموعه انتظامی بزرگترین مبارزه با امریکا و ایادی آن را در خدمت کردن به مردم می دانند و افتخارات بزرگ این مجموعه همین خدمتگزاری می باشد و این هفته با شعار پلیس هوشمند و مردم قانون مدار نامگذاری شده است.

سردار القاصی مهر در خصوص برنامه های فراجا گفت: در این هفته بیش از ۵۰ برنامه در شرق استان تهران و با توجه شعار هر روز این برنامه ها اجرا می شود و از مردم قانونمدار می خواهیم در این هفته در این ویژه برنامه ها برای دادن روحیه به عزیزان انتظامی کمک کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: خودروهایی که بدون دستور قضایی توقیف شده‌اند و با جریمه‌های اعتراضی با اعطای تخفیف در این هفته آزاد خواهند شد و مراکز ترخیص و پلیس امنیت و تعویض پلاک با اضافه کاری ویژه در خدمت مردم خواهد بود و در پلیس نظام وظیفه نیز برای راهنمایی و حل مشکلات در خدمت شهروندان خواهند بود.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۲۰ ماموریت در شبانه روز در پلیس انجام می شود و در این خصوص در حوزه سرقت ۳۴ درصد کاهش داشته ایم و اولین استان در سطح کشور در این مورد بوده ایم و در بحث تصادفات درون و برون شهری کاهش ۵ درصدی و در تصادفات فوتی ۴۷ درصد کاهش ثبت شده است.

سردار القاصی مهر ادامه داد: در برخورد و دستگیری با قاچاقچیان و خورده فروشان مواد مخدر ۲۱ درصد افزایش و رشد انجام شده است و در خصوص برخورد با ارازل و اوباش نیز با تلاش شبانه روزی توانسته‌ایم از بروز ناهنجاری‌ها با قاطعیت جلوگیری کنیم و در کلانتری‌ها با تعیین مشاور و راهنمای پلیس آموزش دیده ۶۶ درصد(۱۰ هزار پرونده) به صلح و سازش منجر شده است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403071310169
  • خبرنگار : 71951