فرماندار ویژه گنبدکاووس:

همدلی رمز پیشرفت منطقه است/ گنبدکاووس به جایگاه واقعی‌اش می‌رسد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به هماهنگی بسیار خوب مسئولان این شهرستان اعم از مدیران، نماینده مردم در مجلس، اعضای شورای تامین حول محور پیشرفت و توسعه شهرستان، گفت: این همدلی می‌تواند رمز پیشرفت شهرستان برای رسیدن به جایگاه واقعی‌اش باشد.

مهدی دهرویه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه حتی یک ساعت را برای خدمت به مردم از دست نمی‌دهیم، اظهار کرد: تا لحظه ای که افتخار خدمتگزاری به مردم عزیز در گنبدکاووس را داریم به دور از هر گونه حواشی و هیاهوهای رسانه‌ای برای رشد این خطه پُرمِهر تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه به لطف خدا و هوشیاری مردم و مسئولین همدلی خوبی میان مسئولان شهرستان شکل گرفته است، افزود: امروز همگان شاهد هستند که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین، ائمه جمعه شیعه و سنی، مدیران و رسانه‌ها در گنبدکاووس برای توسعه و پیشرفت شهرستان هم قسم شده و در کنار هم ایستاده‌اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در همین یکی دو روز اخیر با پیگیری‌های صورت گرفته به صورت مشترک توسط مسئولان شهرستان به ارتقای ۲۷ درصدی اعتبارات تملک دارایی در سال جدید رسیده‌ایم، خاطرنشان کرد: مسئولان استانی وقتی ما را در کنار هم می‌بییند ناگزیر به خواسته‌ها و مطالبات ما با جدیت بیشتری توجه می‌کنند.

دهرویه با اشاره به اینکه مبارزه با فساد و رانت در شهرستان از روز ابتدای حضور ما با جدیت دنبال شد، ادامه داد: با حمایت و همراهی فرماندهان محترم سپاه، انتظامی و دادستانی و سایر اعضای شورای تامین امروز در عرصه‌های مختلف هر کجا که شائبه‌ای از فساد و رانت در شهرستان به گوش می‌رسد با قدرت و صلابت مطابق قانون با آن برخورد می‌شود.

وی همچنین با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای اتمام پروژه بازار جدی دام در این شهرستان، اضافه کرد: امیدواریم با روند پیش‌بینی شده تا دهه فجر سال جاری این پروژه را به پایان رسانده و شاهد افتتاح آن به عنوان یکی از بزرگترین بازار دام‌های کشور در شهرستان گنبدکاووس باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بر لزوم انتقال درست، به موقع و صریح مشکلات مردم به مسئولان توسط رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: به طور مثال در همین هفته با پیگیری مناسب رسانه‌ها و انتقال مساله به مدیران ارشد شهرستانی و با حمایت نماینده محترم مجلس مشکل ضعف ولتاژ ۴۰ مشترک برق در روستای کورکلی برطرف شد که این یکی از کارکردهای اصلی رسانه و فضای مجازی و البته مطالبات به حق مردم است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403071310119
  • خبرنگار : 50477