معاون استانداری خراسان رضوی:

شهادت سید حسن نصرالله نابودی اسرائیل را حتمی کرد

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: شهادت سید حسن نصرالله نابودی اسرائیل را حتمی و سرعت آن را افزایش داد.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد شامگاه ۱۲ مهرماه در بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت که در امامزاده سید حمزه (ع) کاشمر برگزار شد، گفت: شهید سید حسن نصرالله مجاهدت‌ها، تلاش‌ها، خدمات و دستاوردهای بسیاری را در عمر شریفش برای لبنان، فلسطین، جهان اسلام، انقلاب اسلامی، مکتب اهل‌بیت و بشریت داشته و محقق شده است.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله اسطوره‌ای برای قرن‌ها در مدار فضیلت، ارزش‌ها، اسلام و انقلاب اسلامی خواهد بود، اظهار کرد: برای شناخت و معرفی این شهید عزیز ابتدا باید چهار محور گذشته و امروز لبنان، فلسطین، منطقه و دشمنان سید حسن نصرالله را دقیق شناخت.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: لبنان و بسیاری از کشورهای منطقه پس از فروپاشی حکومت عثمانی تحت قیومیت و استعمار سه کشور غربی و اروپایی انگلیس، ایتالیا و فرانسه قرار گرفتند و تمامی کشورهای منطقه بین این سه کشور تقسیم شدند.

وی اظهار کرد: گرچه لبنان و سوریه سهم فرانسوی‌ها شد و سال‌ها در این دو کشور حضور داشتند اما پس از ترک لبنان دو سوغات نامبارک و دستاورد تلخ برای مردم این مناطق به یادگار گذاشتند.

گنابادی‌نژاد گفت: اولین دستاورد تلخ فرانسوی‌ها برای لبنان ساختار سیاسی بود که برجای گذاشتند، این ساختار سیاسی با این هدف طراحی شد که شیعه همیشه در انزوا باشد و تحقیر شود.

گنابادی‌نژاد، نزاع، اختلاف و جنگ را دستاورد دوم فرانسوی‌ها در لبنان دانست و اظهار کرد: لبنان ۱۵ سال در جنگ داخلی سوخت و کشته داد، مسیحی با اهل سنت، شیعه با مسیحی، مسیحی با مسیحی و شیعه با شیعه و اهل سنت با اهل سنت همه با یکدیگر به جنگ کردن پرداختند و نتیجه آن ۱۲۰ هزار کشته و ۷۲ هزار آواره جنگی شد.

وی با بیان اینکه تا سال ۲۰۱۱ قریب یک میلیون لبنانی از این کشور به دلیل جنگ‌های داخلی مهاجرت کردند، ادامه داد: اولین حضور تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی سال ۱۹۴۸ رقم خورد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: از سال ۱۹۴۸ تا سال ۱۹۶۷ نزدیک ۱۹ سال هیچ مقاومت معنادار و مؤثری از ناحیه کشورهای اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی رقم نخورد و اتفاق نیفتاد.

وی گفت: سرانجام بعد از گذشت ۲۰ سال جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل اتفاق افتاد، در این جنگ ارتش‌های ۸ کشور اسلامی ۶ روز با رژیم صهیونیستی جنگید و در نهایت این رژیم پیروز و ارتش سایر کشورها متحمل شکست شدند.

معاون استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پس از جنگ‌های شش روزه اعراب با اسرائیل قریب ۱۰ سال هیچ اتفاقی نیفتاد تا اینکه مصر برای اولین بار به عنوان اولین کشور اسلامی اسرائیل را به رسمیت شناخت و پیمان رسمی در محل استراحتگاه تابستانی رئیس‌جمهور وقت امریکا را به امضاء رساند.

با آغاز نهضت امام راحل آرمان فلسطین احیاء شد

وی با اشاره به اینکه اولین کسی که این پیمان ننگین را تبریک گفت نخست‌وزیر منفور و ملعون پهلوی بود، خاطرنشان کرد: با آغاز نهضت امام راحل آرمان فلسطین احیاء شد و فلسطینیان سال‌ها در مقابل رژیم صهیونیستی با تنشان و دست‌خالی در برابر تانک مبارزه می‌کردند.

گنابادی‌نژاد در خصوص شرایط امروز لبنان گفت: به ابتکار قهرمان بزرگ جهان اسلام آقای سید حسن نصرالله پرونده جنگ‌ها و اختلافات داخلی در لبنان مختومه شد، گرچه طی این سال‌ها از داخل و خارج با پول و رسانه و توطئه، آمدند تا در لبنان اختلاف انگیزی کنند اما این شهید مجاهد اجازه نداد تا این کشور مجدد دچار اختلاف، نزاع و جنگ شود.

وی بیان کرد: امروز اگر داغدار و عزادار آقای سید حسن نصرالله هستیم برای اینکه این چهره خدوم کارهای بزرگی انجام داد، امروز محرومین و طرفداران سید حسن نصرالله در لبنان عزیزان شیعه، اهل سنت و مسیحی هستند.

سید حسن نصرالله پیروزی را بر رژیم صهیونیستی حرام کرد

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه آقای سید حسن نصرالله ضمن خدمت به مردم لبنان جنگ، نزاع و اختلاف را از این سرزمین بیرون کرد، تصریح کرد: سید حسن نصرالله علمدار پیروزی‌های جنگ ۳۳ روزه و سایر پیروزی‌ها است. او فرمانده میدانی بود که در برابر دشمن ایستاد و پیروزی را بر رژیم صهیونیستی حرام کرد.

وی با تأکید بر اینکه امروز هیچ‌کس نباید در بیان جنایت کاری‌های رژیم صهیونیستی لکنت زبان داشته باشد، افزود: آقای سید حسن نصرالله در یک جنگ و نبرد نظامی به شهادت نرسید. رژیم صهیونیستی که مصداق واقعی و حقیقی بیان قرآن و فرمایش مقام معظم رهبری یک سگ هار است ۸۲ تن مواد منفجره بر سر چند ساختمان مسکونی ریخت.

گنابادی‌نژاد با اشاره به اینکه آنها به جای اینکه در میدان نبرد بجنگند، بر سر زنان و کودکان بی گناه بمب ریختند، خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی که این روزها در سالگرد آن هستیم یک عملیات عظیم، گسترده و بزرگی بود که توسط مقاومت اسلامی حماس و جهاد اسلامی در فلسطین اجرا شد و همچنان این رژیم منحوس در تحیر است و نتوانسته آن حمله نظامی را برای خودش تجزیه تحلیل کند.

وی گفت: بعد از طوفان الاقصی که یک سیلی بی‌نظیر بر پیکر کریه، زشت و منفور رژیم صهیونیستی بود الان قریب یک سال است که آدم کشی، کودک کشی و بمباران مدرسه، بیمارستان مسجد و کلیسا را ادامه می‌دهد.

طوفان الاقصی هیمنه پوشالی نظامی رژیم را منهدم کرد

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از به شهادت رسیدن ۴۱ هزار نفر از مردم بی گناه و غیرنظامی که مظلومانه به شهادت رسیدند خبر داد و افزود: طوفان الاقصی هیمنه پوشالی نظامی رژیم را منهدم کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز این رژیم منحوس گرفتار اختلافات سیاسی شده به طوری که در ۲ سال اخیر تجمعات و اعتراض‌های مردمی در تل‌آویو و حیفا و شهرهای دیگر را شاهد هستیم که مردم گسترده می‌آیند و علیه حاکمیت شعار می‌دهند.

گنابادی‌نژاد گفت: گرچه مردم رژیم امروز صهیونیستی مردم قدیم نیستند که پای این رژیم بایستند و مقاومت و حمایت کنند، اما آقای سید حسن نصرالله، حزب‌الله، مقاومت اسلامی، جهاد اسلامی و حماس برای دفاع از مظلوم مقاومت کردند.

وی با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله بیش از دو دهه همیشه حامی فلسطین بود، تصریح کرد: دستاورد، مجاهدت و حمایت اعتقادی سید حسن نصرالله و حزب‌الله لبنان از مردم فلسطین و غزه در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب با نهضت امام راحل ارمان فلسطین احیاء شد.

بیزاری و نفرت از رژیم صهیونیستی جهانی شده است

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه طوفان الاقصی و کشتار وحشیانه نتانیاهو طی یک‌سال گذشته موجب شد که نفرت و بیزاری از رژیم صهیونیستی جهانی شود، اظهار کرد: امروز در امریکا شعار مرگ بر امریکا سر می‌دهند و دانشگاه‌ها راه‌پیمایی‌های ضد اسرائیلی برپا می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مجاهدت‌های سید حسن نصرالله موجب شد که تنفر و بیزاری از رژیم منحوس صهیونیستی جهانی شود، افزود: بدون شک قدرت شهید سید حسن نصرالله قوی‌تر، محکم‌تر و مؤثرتر از قدرت حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله است.

گنابادی‌نژاد با اشاره به اینکه شهادت سید حسن نصرالله نابودی اسرائیل را حتمی کرد و سرعت آن را افزایش داد، گفت: نشانه‌های این امید در عملیات بزرگ وعده صادق ۲ توسط قهرمانان سپاه و فرزندان عاشورا و مکتب اباعبدالله نمایان شد.

وی افزود: سپاهیان اسلام خواب را از رژیم صهیونیستی گرفتند و یک بار دیگر بی‌عرضگی و بی‌هویتی این رژیم را به همه جهان منتشر کردند، این عملیات فرصتی شد که رژیم صهیونیستی و حامی و شریک دائمی‌اش امریکای جهانخوار مشاهده کنند که چقدر در جهان منفور هستند.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در شبی که عملیات صادق ۲ اجرا شد و رژیم صهیونیستی سیلی خورد جهان شادی کرد و احساس غرور کردند. عملیات صادق ۲ انتقام سخت از رژیم صهیونیست نبود فقط یک گوش مالی و در حد یک سیلی بود که برای شکست‌های بعدی آماده باشد و خوابش نبرد. تنبیه بعدی این رژیم چیزی جز نابودی کامل اسرائیل جنایتکار نیست.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403071310049
  • خبرنگار : 30147