مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل اعلام کرد

فعالیت ۲۸۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با اشاره به خدمات جهادگران بسیجی در ایام تابستان امسال، گفت: در لرستان ۲ هزار و ۸۰۰ گروه جهادی وجود دارد که این گروه‌ها در عرصه‌های مختلف آموزشی، عمرانی، بهداشتی و درمانی، پزشکی و سایر عرصه‌ها به محرومان خدمات مورد نیاز را ارائه می‌دهند.

احسان جهانبخش امروز دوازدهم مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات جهادگران بسیجی در ایام تابستان امسال، اظهار کرد: در لرستان ۲ هزار و ۸۰۰ گروه جهادی وجود دارد که این گروه‌ها در عرصه‌های مختلف آموزشی، عمرانی، بهداشتی و درمانی، پزشکی و سایر عرصه‌ها به محرومان خدمات مورد نیاز را ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین خدمات جهادگران ساخت و تعمیر منزل مسکونی محرومان است که در تابستان امسال جهادگران لرستانی موفق شدند ۱۰۷ منزل مسکونی را ترمیم و بازسازی کنند و علاوه‌ بر این نیز ۱۴۶ سرویس بهداشتی ساخته شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: در تابستان امسال جهادگران در راستای اجرای طرح شهید عجمیان موفق شدند، یک هزار کلاس درس را شاداب‌سازی و رنگ‌آمیزی آنها را برای سال تحصیلی جدید مهیا کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071210017
  • خبرنگار : 50175