امام جمعه انبارالوم معارفه شد

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه از زحمات حجت الاسلام دماوندی امام جمعه اسبق شهر  انبارالوم تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی صفایی به عنوان امام جمعه جدید شهر انبارالوم (شهرستان آق قلا)  معرفی شد.

 آیین معارفه امام جمعه جدید شهر انبارالوم (شهرستان آق قلا) با حضور حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و امام جمعه گرگان و حجت الاسلام والمسلمین کیایی مسئول شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان امروز پنج شنبه ۱٢ مهرماه ۱۴۰۳ در گرگان برگزار شد.

 لازم به ذکر است که در این مراسم از زحمات حجت الاسلام دماوندی امام جمعه اسبق شهر انبارالوم تقدیر گردید و حجت الاسلام حسینعلی صفایی به عنوان امام جمعه جدید شهر انبارالوم (شهرستان آق قلا)  معرفی شد.

آیت الله نورمفیدی در آیین معارفه امام جمعه جدید شهر انبارالوم گفت: شهادت و فراق شهید عزیز «سید حسن نصرالله» برای همه ما مصیبتی دردناک و سنگین است.

وی اضافه کرد:اگر تلاشها و مجاهدت‌های روحانیت در طول تاریخ نبود،امروز اثری از دین و مکتب حیات‌بخش اسلام وجود نداشت.                                             

نورمفیدی با اشاره به اینکه روحانیت باید پناه همه مردم باشند نه جزو این گروه و آن گروه، گفت: نقد عیبی ندارد اما تهمت به افراد درست نیست و عواقبی را هم در پی دارد.

خطیب جمعه گرگان تصریح کرد: نباید مطالبی را از تریبون ایراد کنید و بعد نتوانید از گفته های خودتان دفاع کنید در واقع اقدام به ایجاد تفرقه نمودید و از طرفی شان امامت جمعه را هم پایین آوردید.

 وی ادامه داد: در چند روز اخیر شاهد بودیم که اسرائیل و ایادی آن با ایجاد جنگ رسانه ای به دنبال آن  هستند که مردم ما را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید و دلسرد کنند.

 نورمفیدی تصریح کرد: در این شرایط تا می‌توانید به مردم امید دهید و نگذارید دشمن با ایجاد اختلاف در بین مردم به اهداف شوم خود برسد.
 

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403071210011
  • خبرنگار : 50604