دبیرخانه دائمی همایش ملی مدارمعلمی درآمل راه اندازی شد

رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان آمل، از راه اندازی دبیرخانه دائمی همایش ملی مدارمعلمی که نخستین دوره این همایش روزپنجشنبه ۱۲ مهر به میزبانی این شهرستان برگزار شد، در محل اداره آموزش و پرورش آمل خبرداد.

حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده امروز درحاشیه برگزاری نخستین همایش ملی مدار معلمی درآمل به خبرنگار ایسنا گفت: راه اندازی دبیرخانه دائمی این همایش ملی و نیز توانمندسازی و تحول در دانش و رفتار معلمان از دستاوردهای مهم همایش مدارمعلمی ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: با راه اندازی دبیرخانه این همایش دراداره آموزش وپرورش آمل، برای همایش‌های دوره بعدی از عوامل برگزای دبیرخانه استفاده و بکارگیری و از توان فکری آنها استفاده خواهد شد.

رییس اداره آموزش و پرورش آمل با اشاره به اینکه دراجرای درست سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که از سوی مقام معظم رهبری به آموزش و پرورش ابلاغ شده، خلاء‌هایی وجود داشت، تصریح کرد، یکی از این خلاء‌ها، نیازمندی به معلمانی هست که در آنها نیز در همه ابعاد تحول ایجاد کند.

حجت الاسلام ابراهیم زاده، گفت: اداره آموزش و پرورش آمل با همکاری اداره کل آموزش و پرورش مازندران درخصوص ایده همایش ملی مدارمعلمی درچندین جلسه مشورتی و همفکری برگزار و با برگزاری یک همایش بزرگ ملی به دنبال ایجاد تحول و ارائه الگوهای ارزشمند برای تدریس در مدرسه‌ها بوده است.

وی افزود: خوشبختانه برگزاری نخستین همایش ملی مدارمعلمی از جمله همایش با اهمیت در نقش مرجعیت معلم، نقش حرفه‌ای و تخصصی معلم و نقش ومسئولیت اجتماعی معلم بوده است.

رییس اداره آموزش و پرورش آمل ابراز امیداوری کرد، برگزاری این همایش باعث فراهم کردن فرصت تبادل نظر درباره چالش‌های علم و فناوری و گفتمان سازی، ارتقای سطح دانش آموزشی و پژوهشی ناظر بر مدیریت کلاس درس، زمینه سلامی برای خود آموزی و بالندگی معلمان ارائه راهکارهای استفاده بهینه از نظریه‌های تدریس و یادگیری بهتر برای دانش آموزان شود.

حجت الاسلام ابراهیم زاده، یادآورشد: قطعا با تداوم در برگزاری همایش ملی مدارمعلمی وارائه مقاله‌ها والگوهای برتر در شیوه‌های رفتاری، تدریس و موضوع های مهم دراین حوزه به کیفیت آموزش و پرورش پویا و دانش آموزان خلاق درهمه ابعاد منجرخواهد شد.

دراین همایش همچنین از مقاله‌های برتر نخستین همایش ملی مدارمعلمی که به صورت کتاب گردآوری شده بود، به همراه تندیس ویژه این همایش رونمایی شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071209998
  • خبرنگار : 50616