چاپ ۵۰۰ عنوان کتاب مهدویت در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)

معاون نظارت و هماهنگی امور استان‌های بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) گفت: بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب با موضوع مهدویت تاکنون در انتشارات این بنیاد چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

حسن کاشی امروز دوازدهم مهرماه در نشست شورای بر نامه‌ریزی که با شرکت مدیران منطقه پنج این بنیاد در خرم‌آباد برگزارشد، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب با موضوع مهدویت در انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست، مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان‌های خوزستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ایلام و کردستان حضور دارند.

معاون نظارت و هماهنگی امور استان‌های بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) خاطرنشان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار، صیانت از فرهنگ مهدویت در برابر جریانات انحرافی و تربیت نسل منتظر از اهداف شکل گیری این بنیاد است.

کاشی ادامه داد: عمده‌ترین فعالیت این بنیاد رویکرد فرهنگی و آموزشی بوده که از سال ۸۰ تاکنون مرکز تخصص مهدویت در حوزه علمیه قم برای تربیت نیروی انسانی، مجمع یاوران مهدی، دفاتر مرکز استان‌ها و شهرستان و انتشارت بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) راه اندازی شده است.

گفتنی است، همزمان با برگزاری شورای بر نامه‌ریزی بنیاد فرهنگی مهدی موعود، مدیران ستاد اقامه نماز استان‌های منطقه پنج کشور در خرمآباد نیز در خصوص راهکارهای ارتقای جایگاه نماز بین اقشار مختلف جامعه به خصوص مدارس تبادل نظر کردند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071209980
  • خبرنگار : 50175