معاون توسعه مدیریت ،حقوقی و منابع انسانی حفاظت محیط زیست استان:

عملیات تکمیل مرکز تحقیقات فسیل شناسی ایران در مراغه با سرعت ادامه دارد

معاون توسعه مدیریت ،حقوقی و منابع انسانی حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از تسریع روند عملیات تکمیل مرکز تحقیقات فسیل شناسی ایران در شهرستان مراغه خبرداد.

داود قاسم زاده با حضور در مراغه و بازدید از روند عملیات تکمیل مرکز تحقیقات فسیل شناسی ایران گفت : پس از ۱۰ سال وقفه عملیات تکمیل این مرکز با تخصیص ۱۰ میلیارد تومان آغاز و تداوم نظارت‌های ش۹هرستانی و استانی بر انجام کیفی و کمی این پروژه به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

وی ادامه داد: این طرح در سال جاری مجدد بازطراحی و محاسبات سازه ای توسط شرکت مهندسی مشاور انجام و سپس با مناقصه پیمانکار انتخاب گردیده و با قرار دادی حدود ۱۰ میلیارد تومان در حال تکمیل است.

قاسم زاده همچنین بعد از این بازدید ابراز امیدواری کرد مطابق پیش بینی پیمانکار و با تسریع در روند عملیات عمرانی در آینده نزدیک بتوانیم با اقدام بموقع ضمن جذب اعتبار لازم برای تکمیل این طرح ملی تا سال ۱۴۰۵ عملیات ساختمانی مرکز فسیل شناسی مراغه را که در نوع خود در سطح کشور کاری بی نظیر است به پایان برسانیم.

معاون توسعه مدیریت ،حقوقی و منابع انسانی حفاظت محیط زیست استان ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت برنامه ریزی استان و کشور، گفت: امیدوارم با تخصیص مرحله بعدی اعتبارات بزودی شاهد تکمیل و افتتاح این پروژه مهم زیست محیطی در کشور باشیم.

 به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، مرکز تحقیقات دیرینه‌شناسی کشور در شهرستان مراغه با حدود هشت هزار مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت ۷.۸ هکتار و در جنب دانشکده علوم پزشکی در حال احداث است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403071209967
  • خبرنگار :

برچسب‌ها