سرمربی تیم هندبال سپاهان:

اولویتمان پشتوانه‌سازی بود/ جامعه هندبال باید از رافائل حمایت کند

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: وظیفه جامعه هندبال این است که از رافائل گویجوسا کاستیو، سرمربی جدید تیم ملی حمایت کند تا هندبال ایران نتایج مطلوبی را در میادین بین‌المللی کسب کند.

به گزارش ایسنا، شهداد مرتجی در نشست خبری تیم هندبال سپاهان در آستانه شروع لیگ برتر ایران، اظهار کرد: نزدیک به 40 روز است که تمرینات تیم آغاز شده که در 20 روز نخست تمرینات بدنسازی را داشتیم. خوشبختانه شرایط مطلوبی را از بازیکنانم شاهد بودم، پس از آن تمرینات تاکتیکی را در دستور کار قرار دادیم، روز دوشنبه آینده باید به مصاف آلومینیوم اراک برویم که آمادگی خوبی داریم.

وی افزود: با توجه به مصوبه هیئت مدیره باشگاه فولادمبارکه سپاهان در بحث جوانگرایی سرمایه گذاری مطلوبی در تیم انجام شده که در کنار ایشان از بازیکنان با تجربه نیز بهره می‌بریم.

 مرتجی با بیان اینکه 9 بازیکن تیم ملی نوجوانان و جوانان را به خدمت گرفته‌ایم، افزود: یکی از اولویت‌بندی ما پشتوانه‌سازی برای تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان بود که با جذب این بازیکنان آینده بسیار روشنی را می‌توان برای هندبال سپاهان متصور شد، 9 بازیکن دیگر ما از باتجربه‌ها هستند، به دنبال این هستیم که در لیگ برتر به مقام قهرمانی برسیم و سهمیه آسیا را کسب کنیم، امیدواریم با حمایت باشگاه و هواداران خوب‎مان به این مهم برسیم.

سرمربی تیم هندبال  سپاهان در خصوص انتخاب "رافائل گویجوسا کاستیو" به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: به نظر بنده گزینه خوبی برای سرمربیگری تیم ملی ایران باشد چراکه وی مربی با تلاش و با برنامه‌ای است که با هندبال آسیا و ایران آشنایی دارد، 10 سال پیش به عنوان سرمربی نماینده سبزوار در لیگ برتر حضور داشته و همچنین در کشور قطر مربیگری کرده است. 

وی در پایان تاکید کرد: وظیفه جامعه هندبال این است که از رافائل گویجوسا کاستیو حمایت کنیم تا هندبال ایران نتایج مطلوبی را در میادین بین‌المللی کسب نماید. 

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403071209964
  • خبرنگار : 50348