مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان:

۵۰۰ میلیون تومان، هزینه ورودی لیگ برتر هندبال/۱۶ قهرمانی برای هندبال اصفهان ثبت کرده‌ایم

اسماعیل پناهنده گفت: وقتی که به فوتبال، والیبال و ... نگاه می‌کنیم، به نظر من مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای ورودی لیگ برتر ایران مناسب است.به عنوان نماینده اصفهان در ۳۷ دوره برگزاری لیگ برتر ۱۶ عنوان قهرمانی را کسب کرده‌ایم و پرافتخارترین باشگاه ایرانی در عرصه هندبال محسوب می‌شویم.

به گزارش ایسنا، نشست خبری تیم هندبال سپاهان در آستانه شروع لیگ برتر ایران با حضور شهداد مرتجی سرمربی، اسماعیل پناهنده مدیرفنی، علی مانیان سرپرست و مجتبی حیدرپور کاپیتان این تیم، امروز (پنجشنبه ۱۲ مهرماه) در سالن ۲۵ آبان برگزار شد.

 اسماعیل پناهنده، مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان و مدیر فنی تیم هندبال این باشگاه، اظهار کرد: تیم هندبال سپاهان در سال ۱۳۷۲تشکیل شد و از دسته دوم کشور کارش را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۴ به لیگ برتر ایران صعود کرد، از آن سال ما در تمام ادوار لیگ برتر حاضر هستیم و تنها در سال ۱۳۹۲ از لیگ برتر ایران انصراف دادیم.

وی ادامه داد: در ۳۷ دوره برگزاری لیگ برتر ۱۶ عنوان قهرمانی را کسب نمودیم و چندین مقام دوم و سومی در کارنامه داریم و پرافتخارترین باشگاه ایرانی در عرصه هندبال محسوب می‌شویم، در چندین دوره مسابقات آسیایی حضور داشته‌ایم که یک مقام دومی در تهران، مقام سومی در کویت و چند مقام چهارم آسیایی را به دست آوردیم.

 پناهنده ادامه داد: امسال دومین سالی است که شهداد مرتجی در راس کادرفنی تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان حضور خواهد داشت، امیدواریم با حضور وی تیم سپاهان همچون سال‌های گذشته در لیگ برتر ایران حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و با کسب بهترین جایگاه به مسابقات جام باشگاه های آسیا صعود نمائیم.

 مدیر فنی تیم هندبال سپاهان خاطر نشان کرد: سال گذشته لیگ برتر ایران با ۱۲ تیم برگزار شد که امسال به خاطر تغییر اسپانسر و عدم توان مالی، دو تیم نتوانستند در این رقابتها حضور داشته باشند، براین اساس لیگ با حضور ۱۰ تیم استارت خواهد خورد.

 پناهنده مبلغ ورودی لیگ برتر هندبال ایران را مطلوب دانست و بیان کرد: فدراسیون برای برگزاری لیگ هزینه‌های زیادی را متقبل می شود، وقتی که به فوتبال، والیبال و سایر ورزش‌های پرهزینه نگاه می‌کنیم، به نظر من مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای ورودی لیگ برتر ایران مناسب خواهد بود. 

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403071209958
  • خبرنگار : 50348