اورلیو:

هجومی بودن سبک من است/توجه ما این است اوضاع را بهتر کنیم‌

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه هجومی بودن همیشه سبک من بوده است، می‌گوید: تمام توجه ما این است که اوضاع را بهتر کنیم‌.

مارکو اورلیو در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان بیان کرد: بازی فردا خیلی برای ما مهم است، قدرت تیم گل گهر را می‌دانیم.

وی ادامه داد: گل گهر تیمی است که در ۶ مسابقه تنها یک گل خورده و دفاع بسیار قوی دارند.

این سرمربی اضافه کرد: ما بازی قبلی را باختیم و درس‌های بسیار خوبی از این شکست گرفتیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما برای این بازی بسیار متحد و با انگیزه هستند، افزود: تمرینات خوبی را در طول هفته داشتیم و بازیکنان کم کم دارند روش مربیگری من را متوجه می‌شوند.

سرمربی خیبر با بیان اینکه کم کم و به تدریج تغییراتی را در روش بازی اعمال می‌کنم و واکنش بازیکنان در این رابطه خیلی مثبت بوده صحبت‌هایش را این چنین ادامه داد که اعتماد به نفس خوبی داریم که یک بازی خوب را فردا داشته باشیم.

اورلیو گفت: بی‌صبرانه منتظر هواداران‌مان هستیم تا فردا در استادیوم حضور پیدا کرده و ما را حمایت کنند. می‌خواهیم بهترین‌مان را بگذاریم تا هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی خیبر تصریح کرد: حمله‌ای و هجومی بودن همیشه سبک من بوده و هست.

اورلیو در مورد جذب بازیکن جدید برای باشگاه نیز گفت: پنجره نقل و انتقالات بسته بوده و سخت است این موقع از سال بازیکن باکیفیت آزاد بتوانیم پیدا کنیم، اما چشمان‌مان را باز نگه می‌داریم تا بازیکنان خوب را بگردیم و پیدا کنیم.

وی یادآور شد: همیشه به کارم ایمان داشتم و وقتی ایمان داشتم کارم موفقیت آمیز بوده است. سرمربی خیبر گفت: تغییر مربی در فوتبال خیلی عادی است و هر روز می‌توانید این تغییرات را ببینید. تمام تغییرات در تمام بخش این را می‌رساند که شما می‌توانید منتظر یک چیز جدید باشید و البته تمام توجه ما این است اوضاع را بهتر کنیم.

وی گفت: باور دارم مدیر باشگاه آقای دکتر عبدی در راه درستی قرار دارد و دید بسیار قوی از فوتبال دارند که قطعاً بهره و سود ما از این اتفاقات خواهد.

سرمربی خیبر خرم‌آباد در پاسخ به سوالی که اوسمار خیبر خواهید شد، گفت: اوسمار یکی از دوستان نزدیک من است که یک کار بسیار خوب در پرسپولیس سال قبل انجام داد.

وی با بیان اینکه این یک فرصت تازه و خوب برای من است، افزود: خیبر در لیگ برتر تیمی تازه و جدید است و می‌توانم تجربه‌ام را انتقال بدهم و کاری کنم با باشگاه که به اهداف‌مان برسیم. بسیار مطمئن هستم و اعتماد به نفس دارم که می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

اورلیو با بیان اینکه ما مدیریت خوبی داریم، بیان کرد: گروه خوبی از بازیکنان در خیبر بوده و هواداران بسیار قوی داریم که ما را حمایت می‌کنند، مربیان قابل قبول و دارای دانش فنی داریم.

وی تصریح کرد: تمام ابزار موردنیاز را داریم که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و نتایج مناسب بگیریم. وی در مورد اضافه شدن ویرا به تیم گفت: «رافائل» یک مربی بدنسازی برزیلی با تجربه بسیار زیاد که در تیم‌های خوبی کار کرده و شناخت بسیار خوبی از فوتبال ایران دارد.

سرمربی خیبر افزود: او همراه با استقلال خوزستان در ۲۰۱۷ قهرمان ایران شده و می‌تواند به بازیکنان نزدیک شود. وی به محض اینکه اینجا رسید و با بازیکنان روبرو شد و ارتباط خوبی را توانست برقرار کنند، خیلی خوشحالیم که مدیریت باشگاه وی را به خدمت گرفتند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071209957
  • خبرنگار : 50176