ربیعی: باید مراقبت ویژه‌ای از زمین فولادشهر شود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بعد از بازیمان با سپاهان تاکنون نتوانستیم هیچ تمرینی در فولادشهر داشته باشیم، ولی باتوجه به بازی‌های تیم سپاهان در آنجا باید مراقبت‌های ویژه‌ای از زمین کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در فولادشهر، اظهار کرد: فکر می‌کنم با توجه به شناخت دو تیم بازی خوبی خواهیم داشت. آلومینیوم تیم بسیار قابل احترامی برای من است و یک فصل افتخار حضور در این تیم را داشتم.

وی افزود: از بازی با سپاهان تا کنون نتوانستیم هیچ تمرینی در فولادشهر داشته باشیم ولی باتوجه به بازی‌های تیم سپاهان در آنجا باید مراقبت‌های ویژه‌ای از زمین کرد. همین موضوع شاید برای ما در میزبانی مشکل داشته باشد ولی دلیل نمی‌شود که تمام توان و انرژی و تاکتیکیمان را برای پیروزی نگذاریم.

ربیعی تصریح کرد: ۲ بازیکن را قطعا در بازی فردا نداریم ولی امیدوارم بقیه بازیکنانمان را در کمال سلامت داشته باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: تیم امسالمان به لحاظ سنی میانگین پایینی دارد و می تواند در آینده سرمایه‌های خوبی برای ذوب‌آهن باشد. جوان‌گرایی برای من همیشه اعتقادم بوده و یک رابطه رو طرفه میان مربی و بازیکن است که چقدر از این فرصت استفاده کند.

ربیعی تاکید کرد: بازی به بازی جلو می‌روم و در هر دیدار استراتژی مخصوص دارم. گاهی خوب پیش می‌رود و گاهی پیش‌بینی‌هایم درست از آب درنمی‌آید. سعی می‌کنیم بازی با کیفیتی ارائه دهیم و فردا نیز بازی خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403071209943
  • خبرنگار : 50348