سردار وحیدی: سیدحسن نصرالله در کنار سوریه ماند تا خط‌مقدم مقاومت سقوط نکند

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران در تجمع دانشجویی در حمایت از جوانان و رزمندگان مقاومت گفت: بعد از ۶۰ سال کاری که دنیای عرب به خود ندیده بود را شهید نصرالله با اخراج صهیونیست ها از جنوب لبنان انجام داد.

به گزارش ایسنا، سردار وحیدی، فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران بعد از ظهر امروز پنجشنبه در تجمع دانشجویی ۱۰ هزار نفری در حمایت از جوانان و رزمندگان مقاومت گفت: بعد از ۶۰ سال کاری که دنیای عرب به خود ندیده بود را شهید نصرالله با اخراج صهیونیست ها از جنوب لبنان انجام داد.

وی ادامه داد: در ۱۹۹۶ که رژیم صهیونیستی علیه حزب الله عملیات کرد و چندین کشتار آفرید اما آنکه پیروز خارج شد حزب الله قهرمان و سیدحسن نصر الله بود.

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این که «ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیستی موقعی که فرار کردند هنوز غذایشان در سنگرها گرم مانده بود» افزود: بارها گفتند می‌خواهیم اسلحه را از دست حزب الله خارج کنیم اما شکست خوردند.

سردار وحیدی با تاکید بر این که «سید حسن نصرالله در کنار سوریه ماند تا خط مقدم مقاومت سقوط نکند»  افزود: نصرالله در مقابل داعش ایستاد و اجازه نداد پای آن در لبنان باز شود.

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران همچنین گفت: دشمن توهم از نیل تا فرات را داشت اما توهماتش بر باد رفت و به دنبال دفاع از خودش در یک محدوده کوچک برآمد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403071209919
  • خبرنگار : 90049