تجمع ۱۰ هزار نفری دانشجویان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تجمع ۱۰ هزار نفری دانشجویان از سراسر کشور در محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت، از جمله شهید سیدحسن نصرالله و سردار نیل‌فروشان، برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این تجمع امروز از میدان فلسطین آغاز شده و تا لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان طالقانی ادامه خواهد داشت.

 در این مراسم، دانشجویان از رشته‌ها و سلایق مختلف حضور دارند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و از نیروهای مسلح و سپاه پاسداران بابت انجام عملیات "وعده صادق ۲" تشکر کردند.

در ابتدای این تجمع دانشجویان با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را نسبت به حملات وحشیانه و ترورهای کور کورانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبر مقاومت لبنان اعلام کردند.

در ادامه مراسم دانشجویان با اقدام نمادین و حماسی با تن کردن کفن ضمن اعلام آمادگی برای نبرد با رژیم صهیونیستی به سمت لانه جاسوسی آمریکا حرکت کردند و طی مسیر با شعارهای انقلابی انزجار خود را از نسبت با رژیم صهیونیستی و سایر هم پیمانان آن اعلام کردند.

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجوی ضمن تسلیت شهادت رهبر مقاومت، اظهار کرد: موضوع غزه و لبنان نک بعدی نیست و همانطور که صحنه نظامی اهمیت دارد، صحنه فرهنگی نیز حائز اهمیت است این اجتماع دانشجویی پیام آن این است که مبارزه با استکبار و صهیونیستی در همه ابعاد است.

وی افزود: دفاع مقدس به ما یاد داد همانطور که رزمنده‌های  سلحشور در میدان جانفشانی می کردند، رزمندگان در اقتصاد، هنر و سیاست برای مردم  نقش آفرینی می کنند بنابراین رزمندگان و سپاهیان سلحشور  در بخش سخت میدان، تلاش خود را انجام می دهند و بخش فرهنگی نیز باید فعالیت خود را ادامه دهند.

رییس سازمان بسیج دانشجویی بیان کرد: اینکه انتظار داشته باشیم که نوع برخورد تنها نظامی باشد، رویکرد صحیحی نیست.در دانشگاه های آمریکا فریاد حمایت از  مستضعفین سر می‌دهند و صحنه برخورد نظامیان با دانشگاهیان را جهانیان دیده است.

وی افزود: پیش از انقلاب در همین نقطه ودر لانه جاسوسی، نیروهای آمریکایی اقدام به جاسوسی برای دولت آمریکا می کردند اما با تلاش سربازان انقلاب این روند متوقف شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403071209889
  • خبرنگار : 71974