عضو شورای شهر شیراز خبر داد:

راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ در مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از راه‌اندازی اورژانس خدمات شهری و سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در سطح مناطق یازده‌گانه خبر داد.

مسعود زارعی امروز، ۱۲ مهرماه در نشست هم‌اندیشی بررسی راه‌اندازی پروژه اورژانس خدمات شهری و سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در مناطق ۱۱گانه شهرداری شیراز، این مسئله را یکی از مصوبات کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد.

وی با یادآوری اینکه این کمیسیون ۱۵ پروژه مصوب داشته است، افزود: شهرداران مناطق یازده‌گانه موظف هستند با راه‌اندازی پروژه اورژانس خدمات شهری در سطح مناطق، به صورت عملیاتی پیگیر مطالبات ثبت شده شهروندان در سامانه ۱۳۷ باشند.

 زارعی با تصریح اینکه آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی این پروژه تهیه شده است، گفت: راه‌اندازی این پروژه با هدف ارتقا حوزه‌های زیرساختی سامانه ۱۳۷ در دستور پیگیری قرار گرفت که با مصوب شدن این پروژه و اجرایی شدن آن در شهرداری شیراز، شاهد ارتقای زیر ساخت‌ها در سامانه ۱۳۷ هستیم.

 عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین درباره چگونگی عملیاتی شدن پروژه اورژانس خدمات شهری اظهار کرد: اختصاص یک فضای جدید و توسعه یافته با افزایش نیروهای انسانی از دیگر موارد اجرای این پروژه است که شهرداری به دنبال تحقق این موارد است.

 به گفته ناظر شورا در منطقه شش، مناطق یازده‌گانه موظف به راه‌اندازی اورژانس خدمات شهری با برون‌سپاری اقدامات هستند که در همین راستا منطقه شش با تامین زیرساخت‌های اجرای پروژه اورژانس خدمات شهری و انعقاد قرارداد، به زودی مراسم افتتاح این پروژه در منطقه ۶ برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در پایان تصریح کرد: طبق تصمیم کمیسیون زمان افتتاح و راه‌اندازی اورژانس خدمات شهری و سامانه ارتباطی ۱۳۷ شهرداری شیراز در سطح مناطق یازده گانه، ۱۲ آذرماه سال جاری تعیین و عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071209888
  • خبرنگار : 50649