مدیرکل کانون پرورش فکری استان اعلام کرد:

اجرای ۵۰ عنوان برنامه شاخص طی هفته ملی کودک در آذربایجان‌ غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌ غربی گفت: در هفته ملی کودک و نوجوان سال‌ جاری ۵۰ عنوان برنامه شاخص در استان برگزار می‌شود.

زهرا آبسوران امروز ۱۲مهر ماه در نشست خبری تشریح برنامه‌ها و فعالیتهای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌ غربی در هفته ملی کودک با تاکید بر اینکه ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه، زمان اجرای برنامه‌های هفته کودک و نوجوان است، افزود: ۵۰ عنوان برنامه شاخص برای کودکان و نوجوان استان در هفته ملی کودک اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌ غربی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها مسئول هستند برای کودکان برنامه داشته باشند، تصریح کرد: کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها، معلمان، اولیای تربیتی و فعالان حوزه کودک و نوجوان مخاطبان کانون در هفته ملی کودک هستند.

وی گفت: برپایی جشن، اجرای نمایش عروسکی، کارگاه مادر و کودک، کارگاه قصه گویی، فضا سازی محیطی، بازدید از موزه ها، مهرواره بازی‌های محلی، نشست‌های آموزش فرزند پروری، برگزاری مسابقه، ویژه برنامه پرواز بادبادک، کارگاه نامه نگاری برای کودکان غزه، افتتاح خانه هنر، دیدار با نویسندگان و تجلیل از کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌هایی است که در هفته ملی کودک و نوجوان در استان برگزار می‌شود.

آبسوران اظهار کرد: ۱۸مهر ماه روز کودک و روز قصه نامگذاری شده لذا در مکان‌های مختلف از جمله پارک‌ها، مراکز کانون، نمایشگاه ها، فروشگاههای استان، قصه گویان کانونی و غیر کانونی، قصه خود را اجرا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۵ مرکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان فعالیت دارد، یادآور شد: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان طبق آمار بیش از ۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403071209876
  • خبرنگار : 50134