مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان عنوان کرد

تقویت حس انسان‌دوستی و همدری با کودکان غزه در هفته ملی کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: به مناسبت هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهر سال جاری برنامه‌های مختلفی در همه مراکز استان با شعار «برای کودکان برای آینده» برگزار خواهد شد.

به‌گزاش ایسنا، داریوش آقاسی در نشست رسانه‌ای «هفته ملی کودک» که امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۳ برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های تدوین‌شده برای گرامیداشت هفته ملی کودک در خوزستان، گفت: برنامه‌های مختلفی در حوزه‌ خانواده، محیط‌زیست، رشد و شکوفایی کودکان، عدالت،حقوق، هویت و رفاه کودکان درنظر گرفته شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و مردم‌نهاد تا پایان سال جاری در هنگام نامه‌نگاری برای حوزه کودک و نوجوان از شعار برای کودکان برای آینده استفاده کنند.

وی با تأکید بر حمایت دستگاه‌های اجرایی و مردم‌نهاد استان خوزستان از هفته ملی کودک، گفت: فلسفه نام‌گذاری و برنامه‌ریزی برای هفته ملی کودک این است که حمایت، همکاری و فعالیت همه دستگاه‌های مرتبط و حتی غیرمرتبط با این حوزه بیشتر شود.

آقاسی با تأکید بر این‌که یکی از اهداف و برنامه‌های مهم در هفته ملی کودک توجه به کودکان همه جهان است، افزود: هویت ایرانی اسلامی ما ایرانیان باعث می‌شود نتوانیم نسبت به کودک‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه بی‌تفاوت باشیم.

وی با بیان این‌که در هفته ملی کودک حس انسان‌دوستی کودکان را با اجرای برنامه‌های مختلفی تقویت خواهیم کرد، گفت: روشنگری دقیقی در موضوع انسان‌دوستی و مبارزه با ظلم برای کودکان انجام خواهد شد تا به شکلی کودکان خود را در کنار کودکان مظلوم فلسطینی قرار دهیم و حس همدردی در وجود آن‌ها را تقویت کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان اظهار کرد: در هفته ملی کودک مرکز ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرمشهر که از قدیمی‌ترین مراکز استان خوزستان است و پیش از این به دلیل مسائلی بسته شده بود، گشایش خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت ۵۱ مرکز فرهنگی ثابت و هشت مرکز سیار روستایی، شهری و پستی در استان خوزستان، اظهار کرد: در هفته ملی کودک مراکز فرهنگی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با محوریت روستاها در ایذه و دزفول فعال می‌شود.

آقاسی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته ملی کودک عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان رایگان است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071209869
  • خبرنگار : 50562