امام جمعه ایلام:

مجاهدت‌های شبانه‌روزی پلیس قابل تقدیر است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مجاهدت‌های شبانه روزی پلیس قابل تقدیر است، مسیر فراجا مسیری جهادی و باب شهادت در این مسیر باز است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین«اله‌نور کریمی‌تبار» امروز پنجشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳، ضمن تبریک و تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار فرماندهان و مسئولان انتظامی استان فرا رسیدن هفته انتظامی را تبریک گفت و اظهار کرد: شهدای امنیت برای حفظ امنیت و تأمین آسایش مردم جامعه، جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در مقابل دشمنان و هنجارشکنان ایستادگی کردند و شهدای گرانقدر که فراجا هرسال برای امنیت مردم تقدیم می‌کند خود گواه بزرگی برای این مجاهدان است.

وی افزود: مجاهدت و جانفشانی پلیس در طول شبانه‌روز قابل تقدیر است، پلیسی که هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی تعطیلی ندارد و شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی است.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی جامعه، سلامت و امنیت به‌ عنوان ابعاد مهم زندگی مردم هستند که چالش‌ در هریک از این زمینه‌ها دیگری را مختل می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار در بخش دیگری از سخنانش به حمله قدرتمندانه ایران اسلامی به رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: پاسخ موشکی ایران به اسرائیل  موجب شد هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی  در این عملیات آشکار شود و این رژیم کودک‌کش باید بداند که اگر دست از پا خطا کند پاسخ محکم‌تری خواهد گرفت .

سردار سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در این دیدار با بیان اینکه در یکسال گذشته پلیس مأموریت‌های گوناگونی را با موفقیت و کسب رضایت مردمی پشت سر گذاشته است، اظهار کرد: در یک‌سال گذشته بیش از ۶۰ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ پلیس به ثبت رسیده است که در  بیش از ۶۰ درصد آن مأموران پلیس در صحنه حاضر و به مردم خدمت‌رسانی کرده‌اند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403071209861
  • خبرنگار : 71299