نماینده مردم بروجرد در مجلس:

رمز اصلی پیروزی در دوران دفاع‌مقدس، روحیه شهادت‌طلبی بود

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: رمز اصلی پیروزی در دوران دفاع‌مقدس، روحیه شهادت‌طلبی بود.

عباس گودرزی امروز دوازدهم مهرماه در یادواره شهدای گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: عملیات وعده‌ صادق سبب شد تا همه محاسبات دشمن به هم بریزد و اعلام شد که اگر این رژیم جعلی خطایی مرتکب شود، همه تاسیسات و زیرساخت‌های آن با خاک یکسان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپا حامیان رژیم‌صهیونیستی هستند که جنایت‌های زیادی را انجام می‌دهد و در این راستا عملیات وعده‌صادق ۲ طراحی و اجرا شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان این‌که این عملیات غرورآفرین سبب شد تا هیمنه رژیم کودک‌کش شکسته شود، افزود: حمله موشکی ایران به اسرائیل نقطه عطفی در ترتیبات سیاسی و امنیتی غرب آسیاست، جنگ به معنای دفاع مقدس به انسان عزت می‌دهد.

گودرزی اضافه کرد: در این عملیات ایران نشان داد که به قواعد بین‌المللی جنگ پایبند است و فقط به تأسیسات نظامی اسرائیل حمله کرد.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی به دشمنان پیام دادند که اگر خطایی انجام دهند همه تأسیسات نظامی، اقتصادی و زیرساختی آنان مورد هدف قرار خواهد گرفت، کار بزرگ نیروهای مسلح باعث تقویت غرور ملی شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: برای به‌روزرسانی روحیه ایثار و شهادت‌طلبی باید شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در همه محافل طنین‌انداز شود.

گودرزی با بیان این‌که نگاه حکیمانه و شهادت‌طلبی باعث شده که رهبر انقلاب در سخت‌ترین شرایط نمازجمعه را اقامه می‌کند، افزود: امروز تأثیر شهید سید حسن نصرالله در جبهه مقاومت بیشتر است.

وی اظهار کرد: دشمنان از روحیه شهادت‌طلبی جبهه مقاومت هراسان هستند، دشمنان از تصاویر شهدا نیز می‌ترسند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت بعد از شهادت شهید سید حسن نصرالله با همه توان مسیر خود را ادامه می‌دهد و هیچ‌گاه این جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071209835
  • خبرنگار : 50175