رادیو ۴۳۲۰ دقیقه برنامه از «عملیات وعده صادق ۲» را پخش کرد

قائم مقام معاونت صدا تاکید کرد: از لحظه شروع «عملیات وعده صادق ۲» همکاران در استودیوهای رادیو پخش ویژه برنامه ها را با این محوریت شروع کردند و ۴۳۲۰ دقیقه برنامه روانه آنتن شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، مهدی آذرمکان قائم مقام معاونت صدا بیان کرد: جمهوری اسلامی در اجرای حق دفاع مشروع خود و با استناد به مقررات و موازین بین‌المللی که دفاع از خود را دربرابر تجاوز مشروع می‌داند، اقدام به موشک‌باران مناطق مختلف اراضی اشغالی کرد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی اگر رها بشود و در مقابل، تعرضاتی به سرزمین‌های مختلف و از جمله به ایران و منافع کشورمان بکند، در صورتی که پاسخ دندان‌شکن را دریافت نکند، قطعا جسارت بیشتری پیدا کرد، به همین دلیل «عملیات وعده صادق ۲» شکل گرفت.

آذرمکان خاطرنشان کرد: بنابراین با شروع «عملیات وعده صادق ۲» طبق برنامه ریزی صورت گرفته در معاونت صدا، پخش ویژه برنامه هایی پیرامون این موضوع در دستور کار قرار گرفت و همکاران رادیو پرشور کارشان را انجام دادند.

وی در پایان توضیح داد: گزارشگران رادیو راهی میدان فلسطین و خیابانهاو میادین اصلی شدند و لحظه به لحظه انعکاس دهنده صدای شادی مردم و ایران مقتدر بودند. همچنین ۴۳۲۰ دقیقه پیرامون «عملیات وعده صادق ۲» برنامه تولید و روانه آنتن شده است. رادیو انعکاس دهنده لحظه به لحظه این رویداد بزرگ بود و همزمان با ارتباط زنده با استانهای مختلف شادی مردم را منعکس می کرد و در ارتباط با کارشناسان نیز اثرات این عملیات رو تبیین کرد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403071209802
  • خبرنگار : 71404