معاون استاندار:

۹۹ درصد مطالبات گندم‌کاران استان کرمان پرداخت شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اینکه امسال حدود ۳۵۰ هزار تن گندم در استان تولید شده است، گفت: ۹۹ درصد مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است. 

امیر حسن‌زاده امروز ۱۲ مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری دومین جشنواره ملی نان در استان کرمان اظهار کرد: سال گذشته به همت شهرداری و اتحادیه نانوایان، جشنواره نان در کرمان با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در شهر و ترویج فرهنگ نان سالم برگزار شد.

وی افزود: ‌در دو سال گذشته، قیمت نان ثابت مانده که این موضوع قابل تقدیر است و احترام عملی به نان از طریق برگزاری این جشنواره محقق می‌شود.

حسن‌زاده همچنین اعلام کرد: نمایندگانی از تمام‌ استان‌ها در این جشنواره شرکت خواهند کرد و بازخورد معاونان اقتصادی استان‌ها نسبت به این رویداد مثبت بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان ادامه داد: جشنواره‌ها در اقتصاد شهر تأثیر زیادی دارند و برگزاری این رویداد در استان اثرات ملموسی خواهد داشت. همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی دانشگاه علوم پزشکی در این جشنواره مهم و در مجموع این یک کار تیمی است.

حسن‌زاده در پایان با اشاره به پیگیری‌های استاندار و همکاری جهاد کشاورزی، گفت: امسال حدود ۳۵۰ هزار تن گندم در استان تولید و ۲۵۰ هزار تن از آن توسط غله خریداری شده و تاکنون ۹۹ درصد مطالبات پرداخت شده است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403071209776
  • خبرنگار : 50187