مدیرکل استاندارد البرز:

از فرآیندهای خودکنترلی در استانداردسازی استقبال می‌کنیم

مدیرکل استاندارد استان البرز از انعقاد تفاهم نامه این اداره کل با شرکت تعاونی تأمین نیاز اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از استاندارد البرز، محمد آیینی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ایجاد بستری مناسب جهت هموار کردن مسیر رشد، توسعه کیفیت، استانداردسازی و بهبود اجرای استانداردهای ملی مرتبط در حوزه تولید سازه‌های فولادی در محدوده جغرافیایی استان البرز دانست.

 آیینی در ادامه افزود: استانداردسازی سازه‌های فولادی مبحثی بسیار مهم و تاثیرگذار در حوزه ساخت و سازهای ساختمانی در سراسر کشور بوده و بی توجهی به آن موجب خسران و مشکلات بسیاری در آینده خواهد بود.

وی از دیگر موضوعات مهم این تفاهم نامه را همفکری در نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری مرتبط،  مشارکت در ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه و صنایع، افزایش سطح علمی و فنی اعضای تعاونی و گسترش تولید سازه های استاندارد در کارخانه های مرتبط ذکر کرد.

مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: در مباحث نظارتی با رعایت اصول مربوطه و شرط آن که مدیر مجموعه خود به این مسئله آگاهی و اعتقاد داشته باشد هیچ نظارتی بالاتر و سالم تر از فرآیند خـودکنترلی نیست. چرا که با اجرای آن در یک دستگاه، شرکت، تعاونی و یا سازمان، افراد و کارکنان با حس مسئولیت پذیری بیشتر و کامل تر، نسبت به انجام وظایف خود اعتقاد و اهتمام دارند.

آیینی گفت: خودکنترلی موجب می‌شود تا افراد، تعاونی ها و سازمان ها با کنترل پیش از عمل، سیستم را به سمت اهداف متعالی و رعایت الزامات استاندارد و تضمین کیفیت سوق داده و از انحراف در آن جلوگیری کنند.

وی افزود: از انعقاد هر نوع تفاهم نامه با سازمان ها، شرکت‌ها، انجمن ها، سندیکاها و تعاونی ها در راستای رعایت الزامات استاندارد، ارتقای آگاهی و فرهنگ جامعه در جهت ارائه کالا و خدمات با کیفیت مطلوب و مورد پذیرش شهروندان در سازمان ملی استاندارد استقبال می کنیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403071209753
  • خبرنگار : 50024

برچسب‌ها