ملل مسلمان بیش از پیش بیدار شوند و فریب لبخند دشمنان را نخورند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امیدواریم ملل مسلمان بیش از پیش بیدار و متوجه شوند که آمریکا، انگلیس و اسرائیل دوست آن‌ها نیست و نباید فریب لبخندشان را بخورند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی امروز ۱۲ مهرماه در نخستین یادواره «شهدای غریب اسارت» چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ایشان در خصوص مشکلات جهان اسلام فرمودند که اینها زاییده دشمنی دشمنان غریبه و بیگانه است که از فرسنگ‌ها دورتر به منطقه می‌آیند و در امور در سرزمین‌های اسلامی دخالت و فضای نفرت‌انگیز بین ملل مسلمان جهان ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: این همه جنایت و خونریزی حاصل حضور شوم، نامیمون و آلوده دشمنان است که در سرزمین‌های اسلامی نفوذ کردند و جنایت و توطئه می‌کنند تا قسمتی از خاک سرزمین اسلامی را در دست بگیرند و هر ندای مخالفی را یا خاموش کردند یا فریب دادند.

امام جمعه شهرکرد با تصریح این‌که نفرت بین مردم ایران و عراق نیز حاصل همین دخالت‌های بیگانه بود، بیان کرد: جنگ خانمان‌سوز بین این دو ملت موجب پرپر شدن هزاران جوان از دو ملت شد که بسیاری از اینها شیعه و مسلمان بودند، در حقیقت این آتش فتنه‌ای بود که دشمنان دخالت‌گر در منطقه شعله‌ور کردند و امروز اما می‌بینیم که مردم عراق در پیاده‌روی اربعین حسینی ایرانیان را روی چشم خود قرار می‌دهند و این واقعیت رابطه بین دو ملت است.

فاطمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم ملل مسلمان بیش از پیش بیدار و متوجه شوند که آمریکا، انگلیس و اسرائیل دوست آن‌ها نیست و نباید فریب لبخندشان را بخورند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403071209747
  • خبرنگار : 50123