سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان:

در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان ترکیب امسال تیمش را جوان دانست و گفت: تیم ما با میانگین سنی ۱۹ سال تشکیل شده و این ترکیب جوان در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

فاطمه محمدخانی در گفت‌وگو با ایسنا پیش از شروع رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان و کسب یک امتیاز از تساوی با گچساران در هفته نخست، با اشاره به ترکیب تیم امسال هندبال بانوان سپاهان، اظهار کرد: تیم جوانی امسال داریم که در کنار بازیکنان باتجربه کار می‌کنند و رده‌های جوان و نوجوان هستند. میانگین سنی بازیکنان امسال ۱۹ سال است و قطعا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم‌.

وی افزود: با توجه به شرایط لیگ و کیفیت تیم‌ها، همه بازی‌ها سخت هستند و برای کسب امتیاز در هر بازی تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم. 

سرمربی سپاهان ادامه داد: در نخستین دیدار لیگ با گچساران بازی کردیم که تیم پرمهره با بازیکنان و کادر باتجربه است. نیمه نخست را با اختلاف ۹ امتیازی واگذار کردیم، اما در نیمه دوم با نکاتی که به بازیکنان گفتیم توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم و در نهایت به تساوی بکشانیم.

محمدخانی با ابراز رضایت از  عملکرد بازیکنانش در هفته ابتدایی فصل، یادآور شد: تیم جوانی داریم و به هر حال نخستین بازی ما بود، نقص‌هایی وجود داشت که سعی می‌کنیم برای بازی پیش رو آن‌ها را رفع کرده و بازی به بازی پیشرفت کنیم.

وی تصریح کرد: پارسال نیز بومی‌گرایی انجام شد و این تیم در چند سال آینده به نتیجه خواهد نشست. امیدوارم امسال نیز با انگیزه بالایی که داریم به سکو برسیم، البته تیم‌های رایزکو، بافق، لارستان و گچساران از قوی‌ترین تیم‌های این فصل و رقبای اصلی ما هستند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403071209683
  • خبرنگار : 50348