رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان:

هدف از ایجاد سامانه جابیران ایجاد پویایی در بازار کار است

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: هدف از ایجاد سامانه جابیران ایجاد پویایی در بازار کار و ایجاد ارتباط بین کارجو و کارفرما است.

طاهر یوسفی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به پنجاه و یکمین گردهمایی معاونان آموزش و کارآفرینی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور که به میزبانی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در این گردهمایی از سامانه‌های جابیران، سامانه جامع دریافت انتقادات و پیشنهادات و پک تهیه شده به‌عنوان هویت بصری رونمایی شد.

وی به ویژگی سامانه جابیران اشاره کرد و افزود: هدف از راه‌اندازی این سامانه اجاد پویایی در بازار کار و ارتباط بین کارجو و کارفرما است و اطلاعات اشتغال را در سطح کشور می‌تواند جمع‌آوری و در اختیار کارفرمایان، کارجویان و ارگان‌های دولتی قرار دهد.

یوسفی‌ امیری به ویژگی سامانه انتقادات و پیشنهادات معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی نیز اشاره کرد و گفت: این سامانه برای عموم مخاطبان طراحی شده و هدف از آن دریافت نظر مخاطب و شناخت ایرادات و آسیب‌شناسی در راستای بهبود امور است.

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان در بخش دیگری با اشاره به برگزاری گردهمایی معاونان آموزش و کارآفرینی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور، تصریح کرد: هدف از این نشست دو روزه تبادل نظر و تجربیات بین واحدهای مختلف و یکپارچه‌سازی سیاست‌ها و ابلاغ آن و اشتراک‌گذاری سامانه‌هایی جدیدی است که رونمایی شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071209682
  • خبرنگار : 50160