نمایندگی اتاق بازرگانی در هیدج افتتاح شد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نمایندگی اتاق بازرگانی در هیدج افتتاح شد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان امروز (پنج‌شنبه ۱۲ مهر ماه) در مراسم افتتاح نمایندگی اتاق بازرگانی هیدج با بیان اینکه انجمن کفش استان با پیشگامی هیدجی‌ها یکی از سریع‌ترین انجمن‌ها به لحاظ تاسیس است، اظهار کرد: هیدجی‌ها با این اقدامات نشان دادند در کار تشکلی کاملا منسجم، حرفه‌ای و سریع هستند.

صمد یوسفی‌اصل با بیان اینکه اتاق بازرگانی در حوزه‌های مختلف انجمن دارد، تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی اتاق بازرگانی شناسایی توانمندی‌های هر شهر است تا بتوانیم این توانمندی‌ها را در بحث داخلی و خارجی و توسعه دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با توضیح اینکه اگر امروز هیدج توانسته در صنعت کفش حرف برای گفتن داشته باشد به همت تلاش خود هیدجی‌ها بوده است، متذکر شد: برگزاری نمایشگاه‌های کفش تنها نباید منحصر به چند استان باشد بلکه با توجه به پتانسیل‌های تولید کفش بچه‌گانه نمایشگاه اختصاصی باید در هیدج برگزار شود.

یوسفی‌اصل با تاکید بر ضرورت توجه تولیدکنندگان به صادرات، اظهار کرد: تولیدکنندگان اگر نگاه به خارج از مرزها نداشته باشد، نمی‌توانند بیشتر از چند سال ادامه حیات دهند.

وی با توضیح اینکه طبق رایزنی‌های انجام گرفته قرار است ارتباط کشور ویتنام با کفش هیدج گسترش یابد، تصریح کرد: در همین راستا از سفیر ویتنام برای بازدید از صنعت کفش هیدج دعوت شده است. 

او با یادآوری اینکه برخی از کشورهای منطقه در تلاش هستند کفش هیدج با برند سایر کشورها در بازار عرضه شود، تاکید کرد: تولیدکنندگان در این زمینه باید مقاومت کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با توضیح اینکه سلیقه مصرفی کشورها متفاوت است، تصریح کرد: اتاق بازرگانی کمک خواهد کرد تولیدکنندگان به ویژه تولیدکنندگان کفش هیدج با شناخت سلیقه مصرف کشورهای مختلف بتواند حضور خوبی در بازارهای خارجی داشته باشند.

وی با توضیح اینکه تولیدکنندگان کفش هیدج باید تلاش کنند در نمایشگاه‌های کشورهای خارجی نیز حضور داشته باشند، ادامه داد: نباید فراموش کرد که مراودات فقط ارسال محصول نیست بلکه به روز کردن تکنولوژی نیز باید مدنظر تولید کنندگان باشد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071209640
  • خبرنگار : 50163