معاون فرماندار کاشمر

دستگاه‌های اداری طی ۲۴ ساعت شکایت خود را از دستگاه قضا پس بگیرند

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار کاشمر گفت: بر اساس اعلامی که به دستگاه‌های اداری شهرستان شده اگر در دستگاه قضا به دلیل برخی مسائل از یکدیگر طرح شکایت کرده‌اند طی ۲۴ ساعت مکلف‌اند شکایت‌های خود را پس بگیرند.

هادی ذوالفقاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تذکر فرماندار به تمامی دستگاه‌های اجرایی و اداری اگر اختلافی بین دستگاه‌ها وجود دارد به استناد قانون مرجع رسیدگی به آن اختلاف در درجه نخست فرمانداری است.

وی افزود: هرگونه طرح شکایت در مراجع قضایی توسط دستگاه‌های اجرایی و اداری هیچ جایگاهی ندارد. چون دستگاه قضا شکایت را برگشت داده به فرمانداری و خواستار رسیدگی از این مسیر هستند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار کاشمر از دستگاه‌های اجرایی در خصوص اختلافاتی که بین خودشان وجود دارد خواست به دستگاه قضا مراجعه نکنند و مسائل اختلافات را ابتدا در فرمانداری شهرستان و اگر قابل رفع نبود در شورای حل اختلاف در مرکز استان رسیدگی و حل و فصل کنند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی تدابیر لازم را در خصوص خود حفاظتی و مراقبت از ساختمان‌ها و وسایل باید به بهترین نحو ممکن داشته باشند، تصریح کرد: مسئولان مکلف‌اند تدابیر لازم را در خصوص زیرساخت‌های فنی اداراتشان انجام دهند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403071209574
  • خبرنگار : 30147