رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

عملیات وعده صادق ۲، توانمندی ایران را نشان داد

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: عملیات موشکی موفق جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و عبور موشک‌ها از گنبد آهنین، توانمندی ایران را نشان داد.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی صبح امروز ۱۲ مهرماه در نشست مشترک مجمع نمایندگان با مدیران شهرک‌های صنعتی استان کرمان اظهار کرد: مقرر بود همه نمایندگان استان در این جلسه حضور یابند اما به دلیل محدودیت پروازها نتوانستند خود را به این جلسه برسانند.

به گفته وی، ظرفیت‌های بسیار زیادی در استان کرمان وجود دارد و باید به صورت کارشناسی گره‌های آن باز شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، از مشکلات شهرک‌های صنعتی و سوءاستفاده برخی از ظرفیت‌ها و زمین‌های شهرک‌ها، در ادامه بیان کرد: موضوعات اقتصادی باید شفاف باشد. ضمن اینکه کمک‌های بی ضابطه آسیب زا و ناعادلانه است و باید اصلاح شود.

«دولت به دنبال وفاق ملی است و برای پیشرفت کشور باید همه کمک کنند و از ظرفیت‌های نیروهای دلسوز و با تجربه استفاده شود.» این مطلب بخش دیگری از سخنان نماینده بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی در مجلس در این نشست بود.

وی با اشاره به نمایش پرقدرت کشور در حمله موشکی به رژیم صهیونیستی، بیان کرد: گنبد آهنین که میلیاردها دلار برای ایجاد آن هزینه شده بود و ایران با وجود تحریم‌ها توانست حداقل ۸۰ درصد موشک‌ها را از این گنبد آهنین عبور بدهد و این توانمندی ایران را نشان داد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403071209563
  • خبرنگار : 50189