حسین امامی در گفتوگو با ایسنا افزود: این میزان رضایتمندی مربوط به امور مشترکین، کیفیت و کمیت آب، ارزیابی عملکرد مراکز ارتباطات مردمی ۱۲۲، فعالیتهای عمرانی، الزامات زیست محیطی و لوازم کاهنده است.
وی اظهار کرد: در مرکز تلفن ۱۲۲ هم چند زیر شاخه مورد نظرسنجی قرار میگیرد که زمان رسیدگی و رفع کامل حادثه به ترتیب ۸۸ و ۹۲ درصد است.
وی یکی از اهداف آبفا در کنار تأمین آب کمی و کیفی را کسب آگاهی از میزان رضایت یک میلیون و ۳۱۴ هزار مشترک شهری و روستایی در سطح استان دانست که سالانه توسط دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان انجام میشود.
وی همچنین با اشاره به گذر موفق آبفا از پیک مصرف آب در تابستان ۱۴۰۳، بروز اتفاق و یا حوادث ناشی از فعالیت دستگاههای خدمات رسان در گودبرداری معابر و صدمه به لولهها و همچنین قطع برق را باعث قطع و کمفشاری آب در برخی مواقع اعلام کرد و از اجرای پروژههای رفع تنش در برخی شهرها شامل حفر ۴۱ حلقه چاه عمیق، تجهیز ۵۶ حلقه چاه، احیاء، لایروبی و بهسازی ۵۰ مورد چاه، چشمه و قنات و ساخت ۱۴۴ هزار و ۵۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره آب با اعتبار ۱۰ هزار و ۵۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: در کنار این مهم شناسایی و جمعآوری انشعابات غیرمجاز و اجرا و توسعه خطوط انتقال و شبکههای توزیع برای مقابله با تنش آب در بیش از ۳۵ شهر و ۳۰۶ روستا پیگیری شد.
وی افزود: همزمان با فرارسیدن فصل پاییز و لزوم مدیریت شبکه جمعآوری فاضلاب به ویژه در زمان بارشهای فصلی، ویدئو متری شبکه فاضلاب با هدف بازدید و شناسایی معایب و مشکلات احتمالی اجرا میشود.
امامی ادامه داد: بازرسی و بازدیدهای دورهای از شبکه فاضلاب به صورت در تمامی فصول و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی اعم از گرفتگی، نقایص، دو پهن شدگی لولهها، شیب نامناسب و ... در حال انجام است.
انتهای پیام