مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مطرح کرد

رضایتمندی ۸۴ درصدی مشترکین آبفا خراسان رضوی از خدمات

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان خراسان رضوی از رضایتمندی مشترکین از خدمات این شرکت با میانگین ۸۴.۵ درصد خبر داد.

حسین امامی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: این میزان رضایت‌مندی مربوط به امور مشترکین، کیفیت و کمیت آب، ارزیابی عملکرد مراکز ارتباطات مردمی ۱۲۲، فعالیت‌های عمرانی، الزامات زیست محیطی و لوازم کاهنده است.

وی اظهار کرد: در مرکز تلفن ۱۲۲ هم چند زیر شاخه مورد نظرسنجی قرار می‌گیرد که زمان رسیدگی و رفع کامل حادثه به ترتیب ۸۸ و ۹۲ درصد است.

وی یکی از اهداف آبفا در کنار تأمین آب کمی و کیفی را کسب آگاهی از میزان رضایت یک میلیون و ۳۱۴ هزار مشترک شهری و روستایی در سطح استان دانست که سالانه توسط دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به گذر موفق آبفا از پیک مصرف آب در تابستان ۱۴۰۳، بروز اتفاق و یا حوادث ناشی از فعالیت دستگاه‌های خدمات رسان در گودبرداری معابر و صدمه به لوله‌ها و همچنین قطع برق را باعث قطع و کم‌فشاری آب در برخی مواقع اعلام کرد و از اجرای پروژه‌های رفع تنش در برخی شهرها شامل حفر ۴۱ حلقه چاه عمیق، تجهیز ۵۶ حلقه چاه، احیاء، لایروبی و بهسازی ۵۰ مورد چاه، چشمه و قنات و ساخت ۱۴۴ هزار و ۵۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره آب با اعتبار ۱۰ هزار و ۵۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: در کنار این مهم شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و اجرا و توسعه خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع برای مقابله با تنش آب در بیش از ۳۵ شهر و ۳۰۶ روستا پیگیری شد.

وی افزود: همزمان با فرارسیدن فصل پاییز و لزوم مدیریت شبکه جمع‌آوری فاضلاب به ویژه در زمان بارش‌های فصلی، ویدئو متری شبکه فاضلاب با هدف بازدید و شناسایی معایب و مشکلات احتمالی اجرا می‌شود.

 امامی ادامه داد: بازرسی و بازدیدهای دوره‌ای از شبکه فاضلاب به صورت در تمامی فصول و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی اعم از گرفتگی، نقایص، دو پهن شدگی لوله‌ها، شیب نامناسب و ... در حال انجام است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403071209536
  • خبرنگار : 50664