هفته نخست لیگ‌برتر والیبال؛

گیتی با پیروزی استارت زد

تیم والیبال گیتی‌پسند با پیروزی برابر سایپا لیگ‌برتر را استارت زد.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال گیتی پسند عصر امروز ( چهارشنبه ۱۱ مهر) در هفته نخست لیگ برتر والیبال در سالن مخابرات اصفهان برابر سایپا به میدان رفت که این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود گیتی‌پسند تمام شد تا گیتی‌ها با برد لیگ را آغاز کنند.

سعید عقیلی، سرمربی گیتی پسند برای این دیدار هادی شورکابی، مصطفی رئیسیان، امید سقلی، مهدی بیاتی، هومن باقری، عرفان جلالی نژاد، امیرحسن خانی، شایان سپهری، بنیامین ایگدری، شادمهر کمائی، امیرعلی دولتی، موسی سخاوی، امیرحسین ساداتی، علیرضا صفایی را انتخاب کرده بود.

همچنین محمد بربست، امیرحسین ابولحسنی، سالار بهالدینی، امیرحسین درخشانی، محمد امین حیدری، قاسم کارخانه، متین احمدی، کیارش حیدری، پوریا حسین‌پور، علی غیاث‌آبادی، آرمین تشکری، فاضل احمدی، یوسف نوذری با هدایت محمد ترکشاوند برای سایپا به میدان رفتند.

در ست نخست دو تیم در امتیاز ۲۴ برابر شدند و گیتیزن‌ها با دریافت دو امتیاز پیاپی نتیجه را ۲۶ بر ۲۴ کردند تا ست اول را به نام خود تمام کنند.

اولین امتیاز ست دوم برای سایپا ثبت شد، دو تیم تا امتیاز ۵ پایاپای پیش رفتند، اما شاگردان عقیلی با کسب سه امتیاز پیاپی نتیجه را ۸ بر ۵ کردند. در ادامه دو تیم تا امتیاز ۲۴ پایاپای پیش رفتند، اما در نهایت سایپا با امتیاز ۲۴ بر ۲۶ به پیروزی رسید.

در ست سوم نیز ابتدا بازهم دو تیم پایاپای پیش رفتند، اما در ادامه گیتی‌پسند پیش افتاد و سایپا تایم استراحت گرفت. سایپا با عملکرد بهتر به امتیاز ۲۰ رسید، در نهایت شاگردان ترکاشوند این ست را به نفع خود تمام کردند.

دست چهارم باز هم کار نزدیک پیگیری شد و دو تیم در امتیاز ۹ به تساوی رسیدند، اما در ادامه گیتی پسند با کسب سه امتیاز پیاپی نتیجه را ۱۲ بر ۹ کرد. در این ست شاگردان عقیلی بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند و در نهایت با اختلاف پیروز ست چهارم شدند.

در ست سرنوشت ساز پنجم اولین امتیاز سهم تیم میزبان بود، اما سایپایی‌ها خیلی سریع امتیازات را ۲ بر ۵ به سود خود کردند. با درخواست وقت استراحت ترمز سایپا در امتیازگیری گرفته شد و دو تیم در امتیاز ۷ به تساوی رسیدند. در ادامه تیم گیتی پسند با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید. 

به این ترتیب والیبالیست‌های گیتی‌پسند در نخستین دیدارشان ۲ امتیاز کسب کردند.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403071109447
  • خبرنگار : 50348