فرماندار ویژه دهلران:

عملیات وعده صادق ۲ نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود

فرماندار ویژه دهلران گفت: عملیات وعده صادق ۲ نمایش عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در این برهه از زمان در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام بود.

«لطیف صادقی» امروز چهارشنبه، ۱۱مهر در نشست شورای اداری دهلران با تبریک حمله موشکی سپاه و نیروهای مسلح به رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: ما در حفظ عزت و دفاع مشروع از تمامیت ارضی کشور با کسی تعارف نداریم.

وی وعده صادق ۲ را گوشه ای از نمایش اقتدار نیروهای مسلح ذکر کرد و افزود: بی شک دشمن غاصب و کودکش و جعلی اسرائیل و حامیانش بدانند که در صورت هر اشتباهی پاسخی به مراتب کوبنده تر خواهند گرفت.

فرماندار ویژه دهلران به مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در شهرستان در این ایام هم اشاره و اظهار کرد: امروز چهارشنبه بعداظهر هم مراسم بزرگداشتی به این مناسبت در روستای جلیزی بخش موسیان برگزار است.

صادقی به پیشرفت  ۹۵درصدی کارخانه سیمان دهلران و پیگیری نماینده مجلس در این خصوص اشاره و افزود: باید پیگیری شود این پروزه که نقش مهمی در تولید و اشتغال شهرستان دارد بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری های کلانی در شهرستان انجام شده،گفت: جاده های دهلران در دست اقدام است و نیازمند تسریع در عملیات اجرایی هستند و پتروشیمی دهلران نیازمند همت و جدیت و پیگیری های زیادی است که مجدد راه‌اندازی شود.

فرماندار ویژه دهلران به پروژه آبگرم و اجرای فاز اول آن اشاره و بر لزوم تکمیل فاز دوم آن با تامین اعتبار لازم تاکید کرد و افزود: تلاش برای رفع موانع مجتمع گردشگری آبگرم به همت دادستانی از دیگر موضوعات است.

صادقی به هفته فراجا اشاره و افزود: از زحمات نیروی انتظامی هم بخاطر ایجاد نظم و امنیت در شهرستان قدردانی می‌شود.

امام جمعه دهلران هم از سیلی محکم سپاه و نیروهای مسلح به اسرائیل غاصب قدردانی و گفت: خدا را شاکریم بخاطر این پیروزی و توانمندی که حاصل تدابیر رهبر معظم انقلاب است و این را به ملت ایران و سایر مسلمانان تبریک می‌گویم.

حجت الاسلام‌ والمسلمین، سیدمحسن موسوی به هفته فراجا اشاره و گفت: امروز شاهد امنیت پایدار در شهرستان هستیم و از ایجاد نظم و امنیت در شهرستان توسط نیروی انتظامی قدردانی می‌شود.

وی بر ضرورت توجه به جاده های شهرستان اشاره و افزود: تزریق بودجه به پروژه‌های راه‌سازی در شهرستان ضرورت دارد و از طرفی توجه شرکت‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین راه‌اندازی پتروشیمی و کارخانه سیمان دهلران نیازمند پیگیری است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دهلران، امام جمعه دهلران تاکید کرد: باید بر بازار نظارت جدی و قاضی تعزیرات در شهرستان به‌ صورت مستقل داشته باشیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403071109393
  • خبرنگار : 71299