مسئول بسیج رسانه استان اردبیل:

حمله موشکی سپاه برگ زرینی بر دفتر رشادت نیروی هوافضای سپاه پاسداران

مسئول بسیج رسانه استان اردبیل گفت: اسرائیل غاصب نشان داده از انسانیت و شرف بویی نبرده و جنایات خود را ادامه خواهد داد، در این میان حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران برگ زرینی بر دفتر رشادت این عزیزان در پاسخ قاطع و دندان شکن به جنایات رژیم صهیونیستی شد.

اسلام پیله‌ور ملکی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بار دیگر شاهد غرش موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گستره وسیع‌تر بودیم که سرزمین های اشغالی را هدف قرار داده و بر پیکره رژیم جعلی صهیونیستی فرود آمد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در حملات اخیر خود نشان داد که پایبند به هیچ اصولی نبوده و خوی سرکشی آن در خیال واهی خود آسیب جدی بر پیکره مقاومت وارد کرده است و فرمانده دلیر، شجاع و الهی حزب الله لبنان دبیرکل شهید سید حسن نصرالله را به شهادت رسانید در حالی که مستشار نظامی ایران سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان نیز مهمان و همراه ایشان بود که این مرد الهی نیز از قافله شهدا عقب نماند و خود را در جوار رحمت خداوند قرار داد.

پیله ور ادامه داد: اسرائیل غاصب نشان داده از انسانیت و شرف بویی نبرده و جنایات خود را ادامه خواهد داد در این میان حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران برگ زرینی بر دفتر رشادت مردی‌ها و جهادگری‌های این عزیزان در پاسخ قاطع و دندان شکن به جنایات رژیم صهیونیستی شد.

مسئول بسیج رسانه استان اردبیل افزود: در شرایط حاضر همه ما به عنوان سربازی کوچک برای نظام مقدس جمهوری اسلامی گوش به فرمان و پای در رکاب ولی امر مسلمین جهان آماده هستیم تا از دستورات معظم له اطاعت کنیم و این را می‌دانیم وعده خداوند حق است و خدا یاریگر ما خواهد بود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403071109380
  • خبرنگار : 50659