رییس کمیسیون اجتماعی مجلس:

 رژیم صهیونیستی در صورت تکرار حماقت پاسخ کوبنده دریافت می‌کند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:عملیات رعدآسا و غرور آفرین سپاهیان پرتوان کشورمان در موشکباران مواضع و استحکامات رژیم صهیونیستی برگ زرین دیگری را بر افتخارآفرینی مدافعان ایران اسلامی افزودند.

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این اقدام دلاورانه دل‌های غم‌زده مجاهدان و رزمندگان و حامیان جبهه مقاومت و نیز مردم ظلم ستیز ایران  را شادمان کرد.

عضو خانه ملت اظهار کرد: عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخی درخور به اقدام ننگین باند خبیث تل آویو در به شهادت رساندن سیدالشهدای حزب‌الله، شهدای طریق‌القدس و فرماندهان قهرمان سپاه قدس و نمایش اوج اقتدار و توان دفاعی کشورمان و نیز هشداری جدی به سران کودک‌کش صهیونیستی و حامیانش بویژه استکبار جهانی در قبال تداوم جنایت پیشگی آنها بود.

نماینده مردم ساری و میاندورود با تبریک موفقیت این عملیات هوشمندانه به رهبر حکیم و بصیر انقلاب و نیروهای پرتوان مسلح بویژه سپاهیان غیور ایران اسلامی گفت: پیروزی این عملیات هوشمندانه مرهون هدایت‌های عالمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

این مسئول پارلمانی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در صورت ارتکاب هرگونه حماقت جدید با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده مدافعان امنیت ایران مواجه خواهد شد.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071109362
  • خبرنگار : 50593