مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد

کمک ۲۷ میلیارد تومانی نیکوکاران گلستانی به دانش‌آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به کمک ۲۷ میلیارد تومانی خیران گلستانی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار گفت: این نهاد انقلابی آماده دریافت کمک‌های انسان‌دوستانه مردم است.

عیسی بابائی امروز چهارشنبه ۱۱ مهرماه در مراسم نواختن زنگ عاطفه‌ها در مدرسه خیراندیشان گرگان اظهار کرد: هرساله در آستانه شروع سال تحصیلی، کمیته امداد جشن عاطفه‌ها را با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه و تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد برگزار می‌کند..

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: جشن عاطفه ها با همکاری کمیته امداد، سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش، صدا و سیما، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار از ۱۵ شهریورماه شروع و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

بابائی یادآور شد: هم اکنون ۱۹ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان وجود دارند که ۴۰۰ نخبه در مدارس استعدادهای درخشان، نمونه مردمی و همچنین مدارس عادی در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار پاکت در سطح مدارس استان گفت: براساس نشست مشترک کمیته امداد و آموزش و پرورش، پویش مشق همدل باهدف تامین مایحتاج تحصیلی برای دانش آموز نیازمند در سراسر استان، برنامه‌ریزی شد و امروز بلافاصله پس از زنگ عاطفه ها، مبالغ جمع آوری شده بین مدارس کم برخوردار توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به حمایت خیران از دانش آموزان نیازمند که منجر به کسب رتبه های کنکور شده اند، گفت: با همت و مساعدت خیران، تعدادی از همین دانش آموزان نیازمند، حائز رتبه های برتر کنکور بویژه در رشته های پزشکی و فرهنگیان شده اند.

بابائی تصریح کرد: تاکنون خیران و نیکوکاران بیش از ۲۷ میلیارد تومان برای تأمین بسته‌های آموزشی و لوازم التحریر کمک کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در خصوص شیوه های پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی عنوان کرد: مردم و خیران نیکوکار می‌توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و یا به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۷-۰۲۲۶ نزد بانک ملی و یا از طریق آسان پرداخت با شماره گیری # ۰۱۷* ۸۸۷۷* انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان افزود: اهدا کمک های غیرنقدی از طریق مراجعه به مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد امام(ره) در سراسر استان مقدور و مهیا است.

سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان درحاشیه این مراسم گفت: جشن عاطفه‌ها به نمایش گذاشتن مهربانی، انسان دوستی، تقسیم شادی، تبادل محبت و نماد همدلی ملت ایران و عامل تقویت مشارکت و تعامل دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم کمک به نیازمندان را وظیفه‌ای همگانی خواند و اتحاد و گرد هم آمدن دانش‌آموزان برای کمک به همنوعان و کاهش آلام و دردهای آنان را اتفاقی بزرگ دانست.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403071109283
  • خبرنگار : 50604