نماینده ولی فقیه در استان یزد:

ملت مقاوم ایران در کنار نیروهای نظامی و رهبری هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه ایران امروز ایران قوی است، گفت: مردم مقاوم ایران اسلامی با اطمینان خاطر و به صورت یکپارچه و متحد در کنار نیروهای نظامی و رهبری هستند.

آیت‌الله «محمدرضا ناصری» در دیدار روحانیون برای اعلام حمایت از جبهه مقاومت لبنان و تجدید بیعت و لبیک به فرمان ولی امر مسلمین، اظهار کرد: همه دوستداران اسلام و انقلاب از حرکات وحشیانه و آدمکشی‌های صهیونیست‌ها در غزه و لبنان ناراحت هستند و پشتوانه اینها آمریکایی‌ها و بسیاری از کشورهایی هستند که همواره حامی جنایات صهیونیست ها بوده اند.

وی افزود: برنامه صهیونیست ها اضمحلال انقلاب و از بین بردن آرمان های الهی و آرمان های انبیا و اولیای الهی و البته مردم آزادیخواه جهان است.

وی عنوان کرد: خدا در قرآن فرموده که اگر به اینها مجال داده شود، همواره با اسلام مخالفت می کنند و به دنبال تقویت سلطه‌گری خود هستند.

ناصری بیان کرد: اسرائیل ۷۰ سال است که بلای جان مسلمان شده و اغلب کشورهای غربی هم به فکر مسلمین نیستند و به مادیات و قدرت طلبی و ثروت اندوزی و چپاول گری خود فکر می کنند و برخلاف شعارهایی که می دهند، جان انسانها برای آنها اهمیتی ندارد.

امام جمعه یزد گفت: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب به جبهه مقاومت پیوست و از مردم بی دفاع و مظلوم دفاع کرد اما بسیاری از کشورهای اسلامی هیچ واکنشی از خود در برابر این جنایات نشان نمی دهند.

وی تاکید کرد: به فرموده امام راحل، ایران اسلامی، هیمنه آمریکا و صهیونیست‌ها را در هم شکست و درست همان زمانی که مورد تهاجم قرار گرفتیم و در شرایطی که همه کشورها پشت سر صدام بعثی قرار گرفتند، هیمنه آمریکا شکست زیرا خداوند متعال همواره با ماست و رزمندگان ما با توکل به خدا و با فرماندهی امام به پیروزی رسیدند.

آیت الله ناصری با بیان اینکه ایران هشت سال در دفاع مقدس با تمام دنیا جنگید و پس از آن در عراق و لبنان و سوریه در مقابل کفر و ظلم ایستاد و اجازه نداد کافران زمان به اهداف خود در منطقه برسند.

وی ادامه داد: با تدبیر رهبری و جانفشانی‌های سردارانی همچون سردار سلیمانی، سوریه و عراق نجات پیدا کردند و این اصلا حرکت کمی نبود زیرا ایران چندین کشور را از سقوط و میلیون ها مسلمان را از بردگی نجات داد.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: خدا کمک کرد که این کشورها را نجات دادیم و پشت صهیونیست ها و آمریکایی ها شکست، ایران با این قدرت وارد شده و از آنجا که خدا با مردم و انقلاب ایران است، هرگز شکست نخواهد خورد.

وی تاکید کرد: کشور ما مردمان فداکار، جوانان شجاع و رزمندگان ایثارگر و رهبری مدبر دارد و دعای امام زمان(عج) پشت سر کشور و مردم و دست یاری خدا همواره بر سر ماست.

وی ادامه داد: کشورهای دوست و همسایه ما هرگز نباید احساس کنند که ایران تضعیف شده و باید بدانند که ملت ایران پایدار و ایستا در کنار رهبر خود ایستاده و بالاخره دشمنان را سر جای خود می نشاند.

آیت‌الله ناصری در پایان تصریح کرد: نیروهای نظامی ایران با هدایت رهبری و پشتوانه مردمی پشت صهیونیست‌ها را به خاک خواهند مالید و مردم غیور ایران اسلامی همچون گذشته با مقاومت و ایستادگی در کنار نیروهای نظامی و رهبری هستند و به صورت یکپارچه و متحد در مسیر نابودی ظلم قدم برخواهیم داشت.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403071109254
  • خبرنگار : 50214