کشف بیش از ۱۹ تن نهاده دامی احتکاری در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر از کشف بیش از ۱۹ تن نهاده دامی احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی امروز، ۱۱ مهرماه با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با اخلالگران نظام مالی و محتکران به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار کرد: احتکار کالا، اثرات منفی بر امنیت اقتصادی جامعه دارد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقدار قابل توجهی نهاده‌های دامی در انباری واقع در یکی از روستاهای حواشی شهر رودسر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی این رودسر پس از اطمینان از صحت موضوع ضمن هماهنگی قضائی به همراه ماموران اداره جهاد کشاورزی رودسر به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از انبار مذکور ۱۹ تن و ۹۰ کیلوگرم نهاده‌های دامی احتکار شده کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهم ۴۰ ساله این پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رودسر، گفت: کارشناسان ارزش نهاده‌های کشف شده را بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ جوانمردی در پایان با تأکید بر اینکه احتکار کالاهای مورد نیاز مردم مغایر فرامین شرع مقدس اسلام بوده و باعث التهاب بازار و به تبع آن موجب بروز مشکل در چرخه غذایی مردم می‌شود از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403071109227
  • خبرنگار : 50042