آغاز احداث سالن اختصاصی سنگنوردی کرمانشاه

کارشناس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی احداث سالن اختصاصی سنگنوردی کرمانشاه خبر داد.

میلاد حبیبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به احداث دیواره سنگنوردی کرمانشاه در سالهای گذشته، اظهار کرد: سال ۱۳۹۸ پروژه دیواره سنگنوردی کرمانشاه شامل دیواره سرعت، بولدرینگ و سختی مسیر در محل مجموعه ورزشی آزادی نصب شد. 

وی افزود: به منظور تبدیل این پروژه به یک سالن اختصاصی سنگنوردی در کرمانشاه لازم بود که این دیواره مسقف شود، لذا این پروژه نیز در دستور کار قرار گرفت، اما متاسفانه به علت کمبود اعتبارات در سالهای گذشته اجرایی نشد. 

کارشناس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: خوشبختانه امسال از محل اعتبارات ملی و استانی حدود هفت میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت، اما با توجه به اینکه اوراق خزانه بود حدود سه میلیارد تومان از آن تخصیص پیدا کرد. 

وی یادآورشد: از محل این اعتبار پروژه احداث سالن اختصاصی سنگنوردی کرمانشاه با مسقف کردن دیواره سنگنوردی در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد. 

حبیبی خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه در هفته‌های اخیر آغاز شده و در حال حاضر حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه به حدود هشت میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است، عنوان کرد: در صورتی که اعتبار مورد نیاز تخصیص پیدا کند، پروژه سالن سنگنوردی کرمانشاه یکساله تکمیل و آماده افتتاح  و بهره‌برداری خواهد شد. 

کارشناس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: از آنجایی که رشته سنگنوردی یکی از رشته‌های المپیکی است، اهتمام ویژه‌ای روی این پروژه در استان وجود دارد. 

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403071109168
  • خبرنگار : 50184