تردد بیش از ۴ میلیون خودرو از محورهای زنجان طی شهریورماه

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ابتدای شهریور ماه سال جاری ترددهای ثبت‌شده توسط دستگاه‌های ترددشمار زنجان ۴ میلیون و ۴۷۴ هزار تردد ثبت شد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: از ابتدای شهریور سال جاری ترددهای ثبت‌شده توسط دستگاه‌های تردد شمار منصوب در ورودی و خروجی‌های استان، ۴ میلیون و ۴۷۴ هزار تردد بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل شاهد افزایش ۱۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان بوده‌ایم.

وی افزود: بیشترین سهم تردد پلاک‌های غیربومی در محورهای استان مربوط به استان‌های تهران و آذربایجان شرقی بوده است.

به گفته وی، بیشینه مجموع ورود و خروج به استان مورخ ۱۶ شهریور ماه با ۲۳۲ هزار خودرو ثبت شده است.

محمدی ۱۸درصد کل ترددها را در محورهای مواصلاتی مربوط به وسایط نقلیه سنگین دانست و گفت: بیشترین ترافیک طی این مدت در آزادراه زنجان_قزوین با یک میلیون و ۴۸ هزار وسیله نقلیه با نرخ متوسط یک هزار و ۴۱۰ تردد در ساعت ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به‌صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت‌رسانی در طول راه‌های استان هستند، خاطرنشان کردد: از هموطنان درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود و همراهان، نکات ایمنی سفر با خودروهای شخصی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071109104
  • خبرنگار : 50161