مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد:

جریمه یک میلیارد و ۲۳۲ میلیونی ریالی قاچاقچی لوازم خانه

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه یک میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم خانه خبر داد.

علیرضا لطفی امروز یازدهم مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پرونده قاچاق ۲ دستگاه تلویزیون به ارزش ۶۱۶ میلیون و ۱۷۱ هزار ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کوهدشت رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاها، متخلف را به پرداخت ۶۱۶ میلیون و ۱۷۱ هزار ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی اضافه کرد: شعبه با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش کالای کشف شده است، ۶۱۶ میلیون و ۱۷۱ هزار ریال معادل ارزش کالا به جریمه اضافه و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت محموله قاچاق را از یک خودرو کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان هم چنین از جریمه ۲ میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم آشپزخانه خبر داد.

‌لطفی ‌اظهار کرد: پرونده قاچاق پنج دستگاه لباسشویی به ارزش ۵۴۶ میلیون و ۲۹۳ هزار ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کوهدشت رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاها، متخلف را به پرداخت ۵۴۶ میلیون و ۲۹۳ هزار ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی اضافه کرد: شعبه همچنین یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای خودرو حامل کالای قاچاق به جریمه اضافه و در مجموع متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت محموله قاچاق را از یک خودرو کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071109093
  • خبرنگار : 50175