آیت‌الله جوادی آملی:

امیدواریم عملیات صادق ۲ صهیونیست بین الملل و خائن را سر جای خود بنشاند

آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید گفت: امیدواریم این عنایت الهی که این عزیزان ارتش و سپاه و وزارت دفاع انجام دادند، صهیونیست بین الملل و خائن را سر جای خود بنشاند.

آیت‌الله عبدلله جوادی آملی در ابتدای جلسه درس امروز خود با اشاره به حمله موشکی وعده صادق بیان کرد: امیدواریم این عنایت الهی که این عزیزان ارتش و سپاه و وزارت دفاع انجام دادند، این صهیونیست بین الملل و خائن را سر جای خود بنشاند.

وی اظهار کرد: این ایام اخبار تلخ و شیرین فراوان بود، شهادت سید جلیل القدر و بزرگوار و رهبر حزب عزیز و شریف لبنان نگرانی همه را فراهم کرد و داغی بود بر دل همه ما، گرچه حشر ایشان با اولیای الهی و شهدای کربلاست و زحمات و خدمات ایشان، کوشش‌های ایشان، رهبری‌های ایشان در نامه اعمالشان ثبت خواهد شد و با انبیا و اولیای الهی محشورند.

به نقل از پایگاه اسراء، این مرجع تقلید با اشاره به حمله موشکی وعده صادق که شب گذشته توسط سپاه و ارتش انجام شد، بیان کرد: «بنازیم دستی که انگور چید  مریزاد پایی که در هم فشرد» این عنایت الهی است که این عزیزان ارتش و سپاه و وزارت دفاع را موفق کرده است، این صهیونیست بین الملل و خائن را سر جای خود بنشانند، آن‌ها حتی فرصت نکردند که از گنبد آهنی شان استفاده کنند! تیر غیبی که از هر طرف آمد، این گنبد را رسوا کرده و کاری از اینها ساخته نبود.

آیت‌الله جوادی آملی گفت: این عنایت الهی بود که به برکت خون این سید جلیل القدر نصیب عزیزان ارتشی ما، دفاعی ما، سپاهی ما و همه ملت ایران اسلامی شد. امیدوارم ذات اقدس الهی به فرد فرد اینها و به فرد فرد شما بزرگوارانی که رهبری این جمعیت را به عهده دارید، و دعا برای جمعیت می کنید، به همه شما و به ایشان خیر و سعادت و سیادت دنیا و آخرت مرحمت کند، و این خطر کسانی که از صدر اسلام مزاحم اسلام و مسلمان بودند از خیبر و  بعد از خیبر، خداوند اینها را سر جای خودشون بنشاند و امیدواریم که همه اینها مشمول عنایت ویژه صاحب اصیل و اصلی یعنی وجود مبارک حضرت ولی عصر(عج) باشد، وقتی آن حضرت عنایت بکند، همه این عزیزان راضی خواهند بود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403071109035
  • خبرنگار : 50455