سیما تیرانداز دوباره تهیه‌کننده تئاتر شد

سیما تیرانداز که در کنار بازیگری در زمینه کارگردانی و تهیه‌کنندگی تئاتر نیز فعالیت دارد، به تازگی نیز تهیه‌کنندگی نمایش «فلو» را بر عهده گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی گروه، نمایش «فلو» نوشته علی ریاحی و کار مشترک فاطمه محمدعلی و علی ریاحی  است که با تهیه‌کنندگی سیما تیرانداز، از روز جمعه ۱۳مهرماه ۱۴۰۳ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود و همزمان با آغاز پیش فروش از پوستر نمایش نیز رونمایی شد.
از بازیگران این نمایش (به ترتیب ورود به صحنه) عبارتند از: فاطمه محمدعلی، علی میرابی، یگانه محمدی، شایان فصیح‌زاده، هومان دیلمی، ساحل شفیعی‌مهریار.

همچنین دیگر عوامل این نمایش ۴۵ دقیقه‌ای به شرح زیر هستند: دستیار کارگردان: یاس یابنده زر، منشی صحنه: ملینا صادقی، طراح لباس: فاطمه محمدعلی، طراح صحنه: یاس یابنده زر، طراح پوستر: نازنین زهرا محمدعلی، عکاسان: فرهاد همتی و داریوش احمدی و روابط‌عمومی: امیر پارسائیان‌مهر.
این خبر در پایان یادآور می‌شود که علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی برای خرید بلیت و کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایش می‌توانند به صفحه نمایش در سایت تیوال، به نشانی tiwall.com/p/flow مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403071108984
  • خبرنگار : 71342