اسلام دوست: وزیر نفت کاهش سهمیه نفت مناطق صعب‌العبور را پیگیری کند

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست پیگیری مجدانه از وزیر نفت بابت کاهش سهمیه سوخت نفت سفید مناطق ییلاقی کوهستانی و صعب‌العبور از ۲۱۰ لیتر به ۶۰ لیتر را دارم.

به گزارش ایسنا، یاسر اسلام دوست نماینده مردم تالش، رضوانشهر و  ماسال در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز و دیشب دل میلیون‌ها ایرانی و غیر ایرانی را با عملیات وعده صادق ۲ شاد کرد. دست مریزاد می‌گویم به این عزیزان.

وی ادامه داد: در ابتدا تذکر اولم به وزیر محترم نفت است و درخواست پیگیری مجدانه  از ایشان بابت کاهش سهمیه سوخت نفت سفید مناطق ییلاقی کوهستانی و صعب‌العبور از ۲۱۰ لیتر به ۶۰ لیتر را دارم. آقای وزیر، نفت سفید در این مناطق از اهمیت بالایی برخوردار است و از ضروریات مردم است. متاسفانه شرکت فرآورده‌های نفتی اقلیم این مناطق را اقلیم سه در نظر گرفته است. تذکر بعدی من به وزیر محترم راه و شهرسازی هست. هرچند ایشان تازه بر صندلی وزارت تکیه زده‌اند ولی لازم است که به ایشان تذکر بدهیم که ۲۱ سال از شروع عملیات اجرایی کمربندی شهرستان تالش می‌گذرد و هنوز  این پروژه تکمیل نشده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071108980
  • خبرنگار : 71938