مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

عملیات «وعده صادق ۲» اقتدار نیروهای مسلح را نشان داد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت‌: عملیات «وعده صادق ۲» و پاسخ قاطع به جنایت‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر اقتدار و عظمت نیروهای مسلح را در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی نشان داد.

اعظم روانشاد امروز یازدهم مهرماه در جلسه شورای اداری این اداره کل که با حضور کارشناسان معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: این سفر با هدف بررسی مشکلات دفاتر روزنامه‌های سراسری، نحوه توزیع عادلانه آگهی‌های دولتی و دیدار با اعضای خانه مطبوعات استان انجام شده است.

وی با اشاره به چالش‌های حوزه رسانه، خاطرنشان کرد: امیدواریم در این نشست‌های هم‌اندیشی بتوان مشکلات این حوزه تا حدودی برطرف شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ در شب گذشته اشاره و اظهار کرد: شب گذشته شاهد بودیم نیروهای مسلح به زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در پاسخ به نقض حریم جمهوری اسلامی  و به دنبال ترور ناجوانمردانه شهید هنیه، سید حسن نصرالله شهید پرافتخار و سید جبهه مقاومت، ‌ سردار نیلفروشان و تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت به دست رژیم غاصب صهیونیستی این عملیات غرورآفرین را رقم زدند و بار دیگر اقتدار و عظمت خود را در مقابله با جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

روانشاد با اشاره به اینکه ایران اسلامی هیچگاه آغازگر جنگی نبوده، افزود: اما اگر کسی بخواهد به خاک ما تجاوز کند ملت ایران جواب محکمی به دشمن خواهند داد و  عملیات وعده صادق ۲ و پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان علیه جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، دل همه آزادگان عالم و مردم یمن، لبنان و فلسطین و جبهه مقاومت را شاد کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071108973
  • خبرنگار : 50176