رونالدو معتاد گلزنی است

کروس: اگر تنیسور بودم بازنشسته نمی‌شدم/ می‌ترسم کارلو به من بگوید: بمان!

تونی کروس در صحبت با تنیسور هموطنش از دلایلش برای بازنشستگی و اهدافش برای آینده گفت.

به گزارش ایسنا، تونی کروس چند ماهی از صحنه ورزشی دور شده است. بازیکن سابق رئال مادرید در شروع تابستان تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کند؛ تصمیمی که هنوز هوادارانش را آزار می‌دهد ولی او از دوران بازنشستگی‌اش لذت می‌برد. تونی کروس در گفت‌وگو با الکساندر زورف، تنیسور آلمانی، از سختی‌های ورزش‌های گروهی و اینکه زندگی روزمره‌اش در مادرید چگونه می‌گذرد صحبت کرد.

اسطوره سابق رئال‌ مادرید اعتراف کرد اگر تنیسور بود، بازنشسته نمی‌شد. کروس گفت: همیشه می‌خواستم در بالاترین سطح فوتبالم را به پایان برسانم. با بازیکنان برتر زیادی بازی کرده‌ام. سفرهای مداوم و دوری از خانواده در طول سال‌ها خسته‌ام کرده بودند. شاید پنج سال دیگر بگویم خیلی زود بازنشسته شدم اما اکنون احساس خوبی دارم. شما (الکساندر زورف) اینجا با برادرتان نشسته‌اید و پادکست ضبط می‌کنید. چنین کاری برای ورزشکاران در ورزش‌های گروهی امکان‌پذیر نیست. شما در تنیس تصمیم می‌گیرید که همسر و فرزندانتان را به مسابقات ببرید یا خیر. شما تصمیم می‌گیرید تیم شما چه کسی باشد، چه کسی کنار شما به عنوان مربی بنشیند و اردو ندارید. این اتفاق‌ها در ورزش‌های تیمی نمی‌افتند.

هافبک سابق تیم ملی آلمان اضافه کرد: در ماه اوت برای اولین بار در زندگی‌ام به تعطیلات رفتم و اکنون پس از آنکه بچه‌ها را به مدرسه می‌رسانم به خانه می‌روم، نه سر تمرین.

کروس درباره کلید موفقیت رئال مادرید گفت این تیم همیشه بسیار هوشمندانه رفتار کرده است: همیشه در رئال به خاطر رفتن ستاره‌ها مجبور بودیم بازیکنان جدیدی را جایگزین کنیم و یک چرخه دیگر در تیم شروع می‌شد. در رئال فقط پاها مهم نیستند بلکه آنچه در مغزتان می‌گذرد نیز مهم است.

او درباره کریستیانو رونالدو نیز اظهار کرد: همیشه وقتی به تمرین‌های رئال می‌رفتم، رونالدو آنجا بود و زمانی که تمرین را ترک می‌کردم، او به تمرین ادامه می‌داد. همه ما دوست داریم قهرمانی کسب کنیم و گل بزنیم اما برای رونالدو، گلزنی و قهرمانی یک اعتیاد مثبت است.

هافبک بازنشسته مانشافت به زورف گفت: قبل از فوتبال بدمینتون بازی می‌کردم. مادرم قهرمان آلمان بود و من هم مسیر او را رفتم.

فوتبالیست آلمانی در پایان اعتراف کرد که برای دیدن هم‌تیمی‌های سابقش به والدیباس (زمین تمرین رئال‌ مادرید) می‌رود: «نمی‌دانم اینکه هر از گاهی به تمرین‌های رئال سر بزنم عالی است یا نه. می‌ترسم کارلو به من بگوید: بمان! در حال حاضر قصدی برای مربیگری ندارم. تصمیم دارم یک آکادمی نوجوانان را در مادرید باز کنم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403071108961
  • خبرنگار : 71460