توکل: موشک‌های ایران منتظر اذن رهبری هستند

نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به توفیق الهی و عزت شهدا، موشک‌های غول پیکر ما از نوع سجیل دوربرد و بومی منتظر اذن و فرمان مقام معظم رهبری هستند که در کمتر از ۷ دقیقه تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کنند.

به گزارش ایسنا، غلامرضا توکل شوریجه، نائب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در تذکری گفت: رژیم جنایتکار صهیونیستی و سگان پاسبانش در منطقه بدانند ایران شهر دلیران است.

وی ادامه داد: رضوان خدا بر شهیدان والامقام، ارواح مطهره همه شهدا خصوصاً شهید حاج حسن شفیع‌زادگان و شهید حسن تهرانی مقدم و درود خدا بر فرمانده عزیزم و رئیس بزرگوارمان جناب آقای دکتر قالیباف عزیز. امروز شاگردان تربیت شده مکتب اسلام مایه‌ی افتخار هستند و اقتدار موشکی ایران عزیز مرهون زحمات و خدمات و زحمات شبانه‌روزی و ابتکارات آقای قالیباف و شهید حسن آقای تهرانی مقدم است.

توکل تاکید کرد: امروز به توفیق الهی و عزت شهدا، موشک‌های غول پیکر ما از نوع سجیل دوربرد و بومی منتظر اذن و فرمان مقام معظم رهبری هستند که در کمتر از هفت دقیقه تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کنند پیشاپیش هفته نیروی انتظامی بر عزیزان پر افتخار فراز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071108949
  • خبرنگار : 71938