زنگ آغاز نصرالله در مدارس خوزستان نواخته شد

صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان زنگ آغاز نصرالله در دبیرستان دخترانه حضرت معصومه(س) در منطقه امانیه اهواز، نواخته شد.

در پی شهادت شهید سید حسن نصراللّه صبح امروز (۱۱ مهرماه) با حضور عبدالله حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان زنگ آغاز نصرالله به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه حضرت معصومه(س) در منطقه امانیه اهواز نواخته شد.

به گزارش ایسنا، این زنگ همزمان با حضور دانش‌آموزان، معلمان و مدیران در مدارس سراسر خوزستان و کشور نواخته شد.

زنگ نصرالله در راستای اعلام آمادگی برای تداوم راه شهید سید حسن نصرالله زده شد.

جمهوری اسلامی ایران امنیت، آرامش و اقتدار دارد

عبدالله حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در این آیین اظهار کرد: این حملات زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم خواهد کرد. بر اساس سنت الهی این ظلم صهیونیست‌ها، زمینه نابودی صهیونیست را فراهم می‌کند.

وی افزود: با پیروزی شب گذشته بار دیگر به جهان ثابت کردیم حمله به ایران اسلامی یا کسانی که برای جمهوری اسلامی مهم هستند، بی‌پاسخ نخواهند ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دیشب ضعف رژیم صهیونیستی به جهان نشان داده شد و مشخص شد رویارویی با ملت مقاوم ایران تاوان سختی خواهد داشت و همه مردم ایران آمادگی دارند در دفاع از ملت و ارزش های ایران اسلامی، حمله‌ای را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

حبیبی با تاکید بر مطالعه تاریخ بیان کرد: در طول تحصیل دانش‌آموزان، بخشی از تحصیل مسائل علمی و این کتاب‌ها هستند و بخشی دیگر مهارت، موضوعات پرورشی و انتقال فرهنگ‌ها است تا دانش‌آموزان بدانند به چه مملکت و نظامی تعلق دارند.

وی افزود: امروز حاکمیت مستقل و تحت ولایت فقیه داریم که قطعا مستحکم‌تر و با اقتدار بیشتری پاسخ دشمنان را خواهیم داد و با جان و مال خود از این میهن دفاع خواهیم کرد. جمهوری اسلامی ایران امنیت، آرامش و اقتدار دارد و هیچکس اجازه نخواهد داشت به این کشور چشم طمع داشته باشد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071108925
  • خبرنگار : 50225